شناسهٔ خبر: 20072319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به‌مناسبت عید سعید فطر در گیلان

R7877/P1361/S6,71/CT1

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: وسایل نقلیه‌اى که با دستور پلیس در گیلان توقیف شده‌اند به‌مناسبت عید سعید فطر با پرداخت ۵۰ درصد هزینه‌های پارکینگ ترخیص می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تبریک عید سعید فطر به شهروندان و مسافران، اظهار داشت: وسایل نقلیه‌اى که با دستور پلیس در استان گیلان توقیف شده‌اند به‌مناسبت عید سعید فطر با پرداخت 50 درصد هزینه‌های پارکینگ ترخیص می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: پلیس راهور به‌مناسبت در پیش بودن عید سعید فطر، خودرو و موتورسیکلت‌هایی که با دستور پلیس توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند را با تخفیف 50 درصدى هزینه‌هاى پارکینگ ترخیص می‌کند.

محمدی با بیان اینکه این طرح به‌مناسبت عید سعید فطر از 6 تیرماه امسال آغاز شده و تا 18 تیر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح مشمول وسایل نقلیه‌ای که با دستور قضایی توقیف شده‌اند نخواهد شد.

وی اظهار داشت: مالکان و متصرفان قانونی، حین توقیف می‌توانند با مراجعه به ستاد‌ ترخیص پلیس راهور شهرستان با ارائه مدارک مثبته مالکیت و مفاصا حساب دولتی  نسبت به ترخیص وسایل نقلیه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از صاحبان وسایل نقلیه خواست با توجه به محدود بودن زمان اعلامی هرچه سریعتر از این فرصت استفاده کرده و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما