شناسهٔ خبر: 20063575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهارمدال برای دوندگان ایران در جام کازانف قزاقستان

تهران - ایرنا - دو و میدانی کاران کشورمان در دومین روز از رقابت های جام کازانف قزاقستان به یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون دوومیدانی، رقابت های بین المللی دو و میدانی جام کازانف قزاقستان سوم و چهارم تیرماه در شهر آلماتی در حال برگزاری است و «بهزاد مصطفوی» در دوی پنج هزار متر با ثبت زمان 14 دقیقه و 39 ثانیه و 8 صدم ثانیه به مدال برنز رسید.
«مسلم نیادوست» و«مصطفی ابراهیمی» نمایندگان کشورمان در ماده 800 متر نیز موفق شدند به ترتیب با ثبت زمان ‌های یک دقیقه و50 ثانیه و 26 صدم ثانیه و یک دقیقه و50 ثانیه و 80 صدم ثانیه در جایگاه اول و دوم قرار بگیرند و مدال‌ های طلا و نقره را از آن خود کنند.
«سبحان طاهرخانی» نیز در ماده پرش طول با ثبت هفت متر و 76 سانتیمتر به مدال نقره رسید.
ملی پوشان دو و میدانی کشورمان در روز نخست این رقابت ها و در مواد مختلف به سه مدال طلا، دو نقره و سه مدال برنز دسته یافته بودند.
تیم دو و میدانی نفت تهران با 13 ورزشکار به نمایندگی از کشورمان عازم قزاقستان شده است تا ورزشکاران رشته دو و میدانی ایران از تنها فرصت باقی مانده برای کسب مجوز مسابقات آسیایی هندوستان استفاده کنند.
اسامی ورزشکاران اعزامی ایران به این شرح است:
احمدرضا خنفری(400 متر با مانع)، محمد بنی آدم(پرش با نیزه)،علی ثمری(پرتاب وزنه)، کیوان قنبرزاده(پرش ارتفاع)، رضا قاسمی( 100 و200 متر)، وحید صدیق(پرش سه گام)، علی رضا مهرصفوتی(پرتاب وزنه)، مصطفی ابراهیمی(800 متر)، مسلم نیا دوست(1500 متر)، پژمان قلعه نوئی(پرتاب چکش)، حسین کیهانی(1500 متر)، احمد فرود(5 هزار متر) و رضا ملک پور(400 متر با مانع).
کیوان قنبرزاده و علی خدیور که پیش از سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرده اند، برای کسب سهمیه رقابت های جهانی لندن شانس خود را در قزاقستان امتحان می کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرامirnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما