شناسهٔ خبر: 20050469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افشاردوست:

قضاوت درباره کولاکوویچ عجولانه است، منکر مشکلات در تیم ملی والیبال نمی‌شوم/باید با بررسی مسائل فنی از تکرار چنین نتایجی جلوگیری کنیم

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره عملکرد ضعیف سرمربی جدید تیم ملی والیبال در لیگ جهانی گفت: منکر مشکلات تیم ملی والیبال نیستیم، اما باید به این کادر فنی فرصت داد تا شایستگی‌های خود را نشان دهند.

صاحب‌خبر -

محمود افشاردوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی در  لیگ جهانی والیبال، اظهار کرد: با هدف راهیابی به جمع 6 تیم نهایی لیگ جهانی، اردوهای بسیار منظم و خوبی را برگزار کرده بودیم، اما با کسب نتایج ضعیف شرمنده مردم شدیم.

وی با بیان اینکه تمامی خواسته‌های کادر فنی از لحاظ برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوهای منظم برآورده شده بود، اضافه کرد: بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ جهانی تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان خود داشتند و به همین دلیل انتظار مدال‌آوری از ملی‌پوشان والیبال ایران وجود داشت.

دبیرکل فدراسیون والیبال عنوان کرد: منتظر بازگشت سرمربی تیم ملی والیبال به ایران هستیم تا با بررسی مسائل فنی از تکرار چنین نتایج نامناسبی جلوگیری به عمل آوریم و با امید بیشتری به مسابقات پیش‌رو نگاه کنیم و به مانند گذشته حرف‌های زیادی برای گفتن در این رشته ورزشی داشته باشیم.

افشاردوست از مصدومیت چند بازیکن مطرح و باتجربه تیم ملی در لیگ جهانی خبر داد و متذکر شد: از هفته اول این مسابقات بدشانسی‌های مکرر از بابت مصدومیت بازیکنان گریبان تیم ملی را گرفت و چنانچه قادر به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بازیکنان اصلی بودیم مطمئناً نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه نباید از نتایج اخیر کسب شده در لیگ جهانی والیبال ناامید شد، افزود: کسب این نتایج تلنگری برای اندیشه بهتر و عمیق‌تر در زمینه برنامه‌ریزی مناسب برای ترسیم آینده روشن تیم ملی والیبال خواهد بود و از آن به عنوان درسی برای کسب نتایج بهتر در مسابقات پیش‌رو استفاده خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال در خصوص عدم استفاده از جوانان در ترکیب تیم ملی توضیح داد: به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان امکان استفاده بیشتر از بازیکنان جوان فراهم نبود، اما مطمئناً در مسابقات پیش‌رو از بازیکنان جوان و جویای نام استفاده خواهد شد.

افشاردوست در پاسخ به عملکرد ضعیف سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال، گفت: اظهارنظر در خصوص عملکرد یک مربی باسابقه که از افتخارات متعدد بین‌المللی برخوردار است، نباید عجولانه و بدون کارشناسی باشد، منکر مشکلات موجود در تیم ملی والیبال نیستیم، اما باید به کادر فنی فعلی فرصت داد تا شایستگی‌های فنی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/ذ

نظر شما