شناسهٔ خبر: 20050248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سازمان شهرداری ها :

مناطق شهرداری شیراز به 11و اراک به 5 منطقه افزایش یافت

تهران -ایرنا -معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: این سازمان با افزایش مناطق شهرداری شیراز به 11منطقه و مناطق شهرداری اراک به پنج منطقه موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، هیربد معصومی افزود :طرح تعیین محدوده و افزایش مناطق شهرداری ها به استناد ماده 54 قانون شهرداری و دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی شهرها از سوی شهرداری های ذیربط ،تهیه و پس از تایید شورای اسلامی شهر و استانداری مربوطه برای بررسی نهائی به وزارت کشور ارسال می شود که این طرح در نهایت در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارزیابی و پس از تصویب با امضای وزیر کشور برای اجرا ، ابلاغ می شود.
معصومی ادامه داد:تاکنون تقاضاهای شهرداری های سنندج، زنجان، مشهد، تبریز، یزد و گلستان در استان تهران ، طی سال 96مبنی بر افزایش مناطق ، بررسی شده است که نتیجه ارزیابی و تعیین مناطق و محلات جدید به زودی ابلاغ می شود.
وی همچنین از تشکیل جلسه به منظور بررسی افزایش شمار مناطق شهرداری کلانشهر کرج هم خبر داد و اظهارکرد: پس از بررسی مستندات و ارائه توضیحات، مقرر شد مدارک تکمیلی به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال شود.
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: شهرداری ها موظفند به منظور راه اندازی مناطق جدید، حداکثر ظرف مدت سه ماه از ابلاغ این موضوع، پیشنهاد ساختار سازمانی برای این مناطق را بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها برای تصویب به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارائه کنند.
اجتمام **2181**1776
تنظیم: ناهید حاجی خانی ** انتشار: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما