شناسهٔ خبر: 20045477 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور منسجم مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری صداوسیما

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ، با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه عظیم حضور مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزلرش خبرگزاری صداوسیما ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ، با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه عظیم حضور مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس و نمایش وحدت، اتحاد و انسجام ملی تقدیر کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است خلق حماسه حضور پرشور و گسترده مردم مومن و انقلابی استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به عرصه نمایش وحدت انسجام و اتحاد اسلامی و حمایت از آرمان های فلسطین و قدس شریف مبدل شد.
مردم مومن و انقلابی استان مرکزی بار دیگر با لبیگ به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با حمایت از محور مقاومت و بیداری اسلامی و ملت های فلسطین ، لبنان ، سوریه ، عراق ، بحرین و یمن و سایر بلاد اسلامی؛ توطئه های شوم جبهه عربی - صهیونیستی را خنثی کردند .
در ادامه این بیانه تاکید شده پس از گذشت سه دهه از ابتکار معجزه اسای حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مردم با حضور پر شور در این راهپیمایی بر ارمان فلسطین مهر تایید دیگری زدند . 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از خلق حماسه اقشار مختلف مردم به خصوص علما و روحانیون ، دانشجویان و دانش اموزان ، اساتید و فرهنگیان ، اصناف و بازاریان ، اصحاب رسانه و خبرنگاران ، صدا و سیما ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر نموده و قوم پر مهر مردم مومن و روزه دار را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج می نهد .

نظر شما