شناسهٔ خبر: 20045111 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

"نخست وزیر اسبق پاکستان": رسانه‌های کشورهای اسلامی به افشاگری درباره صهیونیست‌ها ادامه دهند

خبرگزاری میزان- نخست‌وزیر اسبق پاکستان گفت: رسانه‌های غربی از رژیم صیهونیستی پشتیبانی کرده مردم فلسطین را تروریست معرفی می‌کنند؛ این وظیفه رسانه‌های کشورهای اسلامی است که به افشاگری در این زمینه ادامه دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، چودهری شجاعت حسین نخست وزیر اسبق پاکستان و رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم گفت: آزادی فلسطین یکی از مسائل مهم جهان اسلام است که نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
 
وی افزود: همه کشورهای اسلامی باید نقش خود را در حمایت از مردم فلسطین ایفا کنند اما آنها به اختلاف بین خودشان و مسائل کم اهمیت‌تر درگیر شده‌اند.
 
نخست وزیر اسبق پاکستان گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و به اندازه مکه مکرمه برای آنها اهمیت دارد.
 
چودهری شجاعت حسین بیان کرد: مردم غزه بدون در اختیار داشتن سلاح و با دست خالی به مقابله با رژیم صیهونیستی پرداخته‌اند چرا کشورهای مسلمان با این همه توان نتوانند اسرائیل را از سرزمین‌‌های اشغالی بیرون کنند.
 
وی افزود: از زمانی که من نخست وزیر بودم پاکستان اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد علاوه بر آن دولت و ملت این کشور همواره حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده‌اند.
رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم ادامه داد: اوضاع جهان در حال تغییر است و ملت‌ها با برگزاری روز قدس بیشتر متوجه جنایات اسرائیل شده و به حامیان مردم فلسطین پیوسته‌اند.
 
چودهری شجاعت حسین اظهار داشت: در روز قدس بیش از 100 راهپیمایی گسترده در شهرهای مختلف پاکستان برگزار می‌شود که نشان دهنده اهمیت این روز برای ملت و دولت این کشور است.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) با بصیرت سیاسی خود آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کرد که این موضوع موجب افشاگری جنایات اسرائیل و پشتیبانی مردمی از فسطینیان شد.
 
نخست وزیر اسبق پاکستان گفت: رسانه‌های غربی از رژیم صیهونیستی پشتیبانی می‌کنند و مردم فلسطین را تروریست معرفی می‌کنند؛ این وظیفه رسانه کشورهای اسلامی است که به افشاگری در این زمینه ادامه دهند.
 
رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم تأکید کرد: مردم پاکستان هر سال روز قدس را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌کنند که نشان می‌دهد که راهپیمایی در این روز سبب احیای مسئله فلسطین شده است.
 
وی افزود: ملت و دولت پاکستان به حمایت خود از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام/

نظر شما