دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید از نمایشگاه موتور و خودروهای کلاسیک برج میلاد:

بخش خصوصی حضور خوبی در مجموعه موتور سواری و اتومبیلرانی دارد

صاحب‌خبر - دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید از نمایشگاه موتور و خودروهای کلاسیک برج میلاد: وزیر ورزش و جوانان به حمایت از توسعه فعالیت های مربوط به موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست ها تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه حضور در نمایشگاه موتور و خودروهای کلاسیک در گفت و گویی تاکید کرد از هر فعالیت ورزشی موظفیم حمایت کنیم اما فعالیت های که مربوط به تردد برخی موتورسیکلت ها است ملاحظات امنیتی دارد و منوط به مجوز شورای امنیت کشور خواهد بود اما آنچه مربوط به فعالیت های موتور سواری و اتومبیلرانی در داخل پیست است مورد حمایت فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.
دکتر سلطانی فر نقش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را در فرهنگ سازی رشته های زیر مجموعه ،حاکمیتی و برنامه ریزی دانست و إظهار داشت :در این ورزش بیش از رشته های دیگر بخش خصوصی ورود کرده و دخیل است اما برنامه ریزی ،تعیین ضوابط ،حمایت و نظارت را این فدراسیون باید انجام دهد بنابراین این فدراسیون با نقش حاکمیتی که دارد کار تصدی گری با آنها نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت :خوشبختانه روز به روز حضور بخش خصوصی در این مجموعه افزایش پیدا می کند چرا که در این مجموعه هم ورزش است هم سرگرمی و ما هم به عنوان وزارت ورزش و جوانان از رغبت به این مجموعه استقبال و حمایت می کنیم .

نظر شما