شناسهٔ خبر: 20027960 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوید روزهای خوش برای تولیدکنندگان پوشاک داخلی/کمپین های حمایتی تشکیل شد

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، روزهای بهتری را برای پوشاک ایران به ارمغان خواهد آورد.

صاحب‌خبر -

نوید روزهای خوش برای تولیدکنندگان پوشاک داخلی/کمپین های حمایتی تشکیل شدشهباز حسن پور رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعالیت های انجام شده در راستای حمایت از پوشاک داخلی،گفت: حمایت از تولید داخلی نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم است و هر کسی به سهم خود در پویایی صنایع و تولیدات ایرانی بویژه صنعت پوشاک باید نقش آفرینی کند لذا ایجاد کمپینی برای حمایت از تولید داخل ضروری بود که این مهم شکل گرفت.

 

وی با اشاره به حمایت مردم از کالاهای تولید شده در داخل کشور بویژه پوشاک ایرانی،اظهار داشت: مردم از کالای با کیفیت ایرانی استقبال خواهند کرد و تولیدکنندگان هم به این نتیجه رسیده اند که باید مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

رئیس فراکسیون اتاق اصناف مجلس با بیان اینکه پوشاک ایرانی در کشورهای همسایه مورد توجه قرار گرفته عنوان کرد: در حال حاضر پوشاک ایران به بیش از 40 کشور صادر می شود و کیفیت در اولویت تولیدکنندگان پوشاک قرار گرفته است که حمایت از آنها موجب کیفیت بهتر و افزایش تولد و اشتغال خواهد شد.

حسن پور ضمن انتقاد از قاچاق پوشاک 15 هزار میلیارد  تومانی در سال، اظهار داشت: در سال های اخیر انسجام و همت خوبی برای مبارزه با قاچاق پوشاک صورت گرفته و میزان ورود کالای قاچاق هم کم شده اما همچنان بیشترین خسارت به تولیدکنندگان از همین ناحیه وارد می شود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به کیفیت مناسب کالاهای ایرانی مردم هم باید به تولیدات داخلی اعتماد کرده و برای رونق گرفتن اقتصاد کشور و اشتغال زایی از کالای با کیفیت ایرانی خرید کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما