شناسهٔ خبر: 20027287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

قادر میزبانی در گفت‌وگو با آناج؛

وظیفه داریم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم/ حملات موشکی سپاه سیلی محکمی بر صورت دشمنان بود

ورزشکار پرافتخار تبریزی با دعوت از جامعه ورزش استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: وظیفه هر مسلمانی است در راهپیمایی این روز الهی شرکت کند.

صاحب‌خبر -

قادر میزبانی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: برای استعانت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری وظیفه داریم در راهپیمایی این روز بزرگ حضور پیدا کرده و حمایت خود را از مسلمانان جهان و بالاخص مردم مظلوم فلسطین و یمن اعلام کنیم.

وی افزود: این روز نمادی برای آزادی خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است و ان‌شاءالله با حضور پرشور همه اقشار مردم بار دیگر فریاد انزجار خود را از مستکبران عالم به گوش جهانیان خواهیم رساند.

قهرمان ورزش دوچرخه‌سواری کشورمان تأکید کرد: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ضمن اینکه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به ناامنی‌ موجود در بسیاری از کشورهای منطقه، امنیت حاکم در کشورمان را نشانی از اتحاد ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: حملات موشکی سپاه پاسداران به تروریست‌های تکفیری همچون حضور مردم در روزهای ملی سیلی محکمی به صورت دشمنان این مرز و بوم بود.

میزبانی متذکر شد: کشور ما با اینکه از قومیت‌های مختلف تشکیل شده اما همیشه در انسجام و همبستگی زبانزد بوده و میزان مشارکت مردم عزیزمان در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز گواه خوبی برای این ادعا است.  

وی در پایان با دعوت از مردم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس گفت: جامعه ورزش آذربایجان‌شرقی و تبریز همگام با مردم روزه‌دار و ولایتمدار کشورمان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها را محکوم خواهند کرد.

نظر شما