شناسهٔ خبر: 20025331 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام نکونام:

قرآن مبنای همه آموزش‎ها در آموزش و پرورش قرار گیرد

گروه فرهنگی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ساعات کلاس‌های قرآنی برای دانش آموزان در هفته را ناکافی دانست و تصریح کرد: قرآن باید مبنای همه آموزش‎ها در آموزش و پرورش قرار گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری،حجت الاسلام محمدعلی نکونام،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد روز گذشته 31 خرداد در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور مسئولان دستگاه های فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، آموزش و پرورش استان را مجموعه ای تلاش کر و با دغدغه دانست و گفت: همه مسئولین باید با ابتکار و خلاقیت در ترویج فرهنگ عمومی و گسترش آن کوشا باشند.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات و تبلیغات دستگاه ها نقش های مختلفی را ایفا می کنند اظهار کرد: انتخابات همراه با افکار ها و سلایق مختلفی است و این برخوردها باید مقطعی باشند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه برخوردها باید عبرتی برای آینده باشند افزود: بعد از انتخابات همه باید به فکر پیشرفت و حل مسائل کشور باشند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مطالبه ها باید به عنوان یک ضرورت در کشور باشد تصریح کرد: مطالبه ها باید بر اساس اقتضای نظام اسلامی باشد.
وی موضع گیری را لازمه انتخابات دانست و گفت: انتقام گیری ها فرهنگ قومیت و جاهلیت است و توفیق خدمت را مخدوش می کند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بعضی از قلم فرسایشی هایی که در فضای مجازی می شود در شان نظام و جایگاه اسلام نیست اظهار کرد: مسئولان نقش هدایت گری مردم را بر عهده دارند.
وی با تاکید براینکه انتخاب اصلح در انتخابات به معنی اصلح نبودن دیگران نیست افزود: نظارت عمومی لازمه همیشه کشور است.
حجت الاسلام نکونام ساعات کلاس های قرآنی برای دانش آموزان در هفته را ناکافی دانست و تصریح کرد: قرآن باید مبنای همه آموزش ها در آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی با اشاره به لغو سند 2030 خاطرنشان کرد: در ایران به دلیل وجود استقلال کشور نیازی به این سند نیست و بدنه آموزش و پرورش در کشور بدنه ای مومن و متدین است.


نظر شما