شناسهٔ خبر: 20025033 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز قدس + عکس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی از فعالیت هنری اعضای این کانون به مناسب روز قدس خبر داد .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این کانون با موضوع قدس گفت: با هماهنگی های صورت گرفته به همت فعالان این کانون ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برپا می شود .
جهانبخش قنبری شناساندن و توجه کودکان و نوجوانان به رخدادهای تاریخی و مناسبتها از جمله روز جهانی قدس را از رسالت‌های این کانون عنوان کرد.
وی همچنین از اجرای فعالیت‌های ویژه به مناسبت روز قدس در مراکز کانون استان خبر داد و گفت: در مراکز فرهنگی هنری نیز در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به این روز پرداخته شده است و اعضا با فعالیت‌هایی از قبیل معرفی کتاب، معرفی وقایع، معرفی سرزمین، کاردستی و نقاشی به استقبال این روز رفته‌اند.
قنبری افزود: کارگاه ساخت ماکت بیت‌المقدس با هدف آشنایی اعضا با این سرزمین، کارگاه سفال، نمایشگاه عکس و ساخت طرح‌های دیواری با موضوع قدس از دیگر فعالیت‌هایی است که به مناسبت این روز در مراکز کانون استان اجرا شده است.
ویژه‌برنامه‌ها و فعالیت‌های روز جهانی قدس همه‌ساله هم زمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در کانون‌های استان اجرا می‌شود.
 

نظر شما