شناسهٔ خبر: 20024457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان اهر و هریس در مجلس:

وضعیت مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش مطلوب نیست

اهر - نماینده مردم شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش مطلوب نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای آموزش وپرورش بخش خواجه عصر پنج شنبه با حضور نماینده مردم شهرستان اهر و هریس، فرماندار شهرستان هریس و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خواجه برگزار شد.

بیت الله عبدالهی با اشاره به مشکلات موجود در آموزش وپرورش گفت: وضع مشارکت مردمی در آموزش و پرورش در حال حاضر چندان مطلوب به نظر نمی رسد و لازم است اقدامات اساسی جهت بهبود این وضعیت صورت گیرد.

وی افزود: باید در اولیاء و خیران اعتماد سازی لازم صورت گیرد تا آنها اطمینان پیدا کنند که پول شان به هیچ وجه هدر نمی رود و کاملا در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش و ارتقای آن مصرف می شود.

نماینده مردم اهر و هریس در ادامه گفت: یکی از مهمترین عنصر آموزش وپرورش معلمین عزیز هستند که باید به وضع معیشتی آنان توجه ویژه صورت گیرد ومنزلت اجتماعی آنان ارتقا یابد.

وی افزود : تا زمانی که معلمان دغدغه معیشت زندگی داشته باشند در انجام رسالت خویش با مشکل مواجه خواهند شد.

عبدالهی ادامه داد: اگر بخواهیم کودکانی دیندار، مسئولیت پذیر، راستگو و امانتدار تربیت نمائیم قطعا باید به معلمان بها دهیم و به آموزش و پرورش توجه خاص داشته باشیم.

نماینده مردم اهر وهریس در پایان قول مساعد داد که با تمام وجود در خدمت آموزش و پرورش خواهد بود و درجهت حل مشکلات آن خواهد کوشید.

نظر شما