شناسهٔ خبر: 20022993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل فناوری اطلاعات اردبیل:

خلخال قطب انیمیشن کشور می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام گرفته و ایجاد بسترسازی‌های لازم خلخال به عنوان قطب انیمیشن‌سازی در کشور شناخته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با اقدامات انجام گرفته و ایجاد بسترسازی‌های لازم شهر خلخال بعد از بروجرد به عنوان دومین قطب انیمیشن‌سازی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استودیوی آموزش و تولید انیمیشن در سطح استان در حال فعالیت است گفت: سال گذشته 66 نرم افزار در سطح استان اردبیل تولید و اعلام ثبت شد که امیدواریم در سال جاری شاهد فعالیت‌های بیشتر در این حوزه باشیم. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: ارتباط بخش خصوصی با بخش خصوصی یکی از مواردی است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود و در حوزه ایجاد اشتغال 24 توافق نامه بین شرکت‌های توانمند بومی _ ملی، وزارت ارتباطات و استانداری اردبیل امضا شده است.

رزمی افزود: سال گذشته یک مرکز شتاب‌دهنده در استان افتتاح شد که امیدواریم در سال جاری یک شتاب دهنده دیگر در استان افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه الگو برداری نادرست از طرح‌های کسب‌و کار در کشورهای توسعه یافته می‌تواند باعث ایجاد مشکل در اجرای آن شود بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و نگاه کلان به توسعه اقتصادی در کشور تنها راه حل برون رفت از وضعیت فعلی در حوزه کسب و کار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: خدمات الکترونیک روستایی، هوشمندسازی صنایع انرژی، مدیریت هوشمند ترافیک و تولید محتوای بومی به زبان ترکی ازجمله برنامه‌های است که توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هماری بخش خصوصی و مجموعه استانداری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ

نظر شما