شناسهٔ خبر: 19998048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی ۳۱ خرداد تا ۳ تیر در جاده‌های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی برای سهولت در رفت و آمد خودرو‌ها از امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۳ تیر ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.


وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا و جمعه از جاده هراز ممنوع خواهد بود.


سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲ تیر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.


وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


انتهای پیام/ع

 اعمال محدودیت های ترافیکی از فردا در محورهای مواصلاتی مازندران

نظر شما