شناسهٔ خبر: 19994686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

‍ محدودیت ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در گیلان

رییس پلیس راه گیلان گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور مربوط به تعطیلات عید سعید فطر در محورهای استان اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

‍ محدودیت ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در گیلان

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سرهنگ حسین محمدپور رییس پلیس راه گیلان  گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه،محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور مربوط به تعطیلات عید سعید فطر بشرح زیر در محورهای استان اجرا خواهد شد :


۱- محور رشت_قزوین
تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ های ۱ و ۴ /۴ /۱۳۹۶ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای جمعه ،دوشنبه و سه شنبه مورخ های ۶و۵و ۹۶/۰۴/۲ در این محور ممنوع می باشد .


۲-محور آستارا _اردبیل
تردد کلیه تریلرها و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۶و۹۶/۰۴/۵ در محورهای فوق ممنوع می باشد.


سرهنگ محمدپور در پایان تصریح کرد: از همه مسافران خواست تا با صبر و شکیبایی و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده های استان تردد تا سفری ایمن را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/ی

نظر شما