شناسهٔ خبر: 19948798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی:

تیم ملی پیوند اعضا سوم تیرماه به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شود

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی گفت: کاروان اعزامی ایران سوم تیرماه به رقابت‌های جهانی مالاگای اسپانیا اعزام می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اعزام 7 ورزشکار استان مرکزی به رقابت‌های جهانی پیوند اعضای مالاگای اسپانیا، اظهار کرد: کاروان اعزامی ایران سوم تیرماه به رقابت‌های جهانی مالاگای اسپانیا اعزام می‌شود که در بین ورزشکاران اعزامی هفت ورزشکار از استان مرکزی حاضر خواهند بود.

وی تصریح کرد: در رشته دو و میدانی محمد براتی و سیدجلال امینی از استان مرکزی حاضر خواهند بود و در بخش بانوان این رشته نیز سمانه ملکی به مسابقات اعزام خواهد شد.

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز صدیقه صفری و مهری اسکندری نمایندگان استان در بخش بانوان خواهند بود و محمدرضا شاهمرادی نیز در بخش آقایان به این بازی‌ها اعزام خواهد شد.

نجفی متذکر شد: در رشته اسکواش نیز فتانه تبرته از استان حاضر خواهد بود، به علاوه اینکه سمانه ملکی علاوه بر رشته دو و میدانی برای حضور در تیم اسکواش کشورمان نیز انتخاب شده است.

وی یادآور شد: این ورزشکاران در اردوی مشترکی که از بیست و نهم خردادماه آغاز می‌شود شرکت خواهند کرد و سپس سوم تیرماه به این بازی‌ها اعزام می‌شوند.

به گفته سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی، رقابت‌های جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه در مالاگای اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما