شناسهٔ خبر: 1992353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه آستارا:

اسیدپاشی توطئه دشمنان برای مخدوش کردن چهره آمران به معروف است

امام جمعه آستارا گفت: حادثه اسیدپاشی اصفهان توطئه دشمنان برای مخدوش کردن چهره آمران به معروف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت سید و سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: مهم‌ترین هدف قیام عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با محکوم حادثه اسیدپاشی اصفهان و با بیان اینکه دین اسلام به هیچ آمر به معروف و ناهی از منکر اجازه تعرض به افراد را نداده است، ادامه داد: اسیدپاشی اصفهان توطئه دشمنان برای مخدوش کردن چهره آمران به معروف است و این اقدام از سوی دشمنان صورت گرفته است.

امام جمعه آستارا با قدردانی از نمایندگان مجلس برای حمایت از فریضه امر به معروف و با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید با تصویب قوانین خوب و جامع از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند، به تقارن روز عاشورا با 13 آبان اشاره کرد و متذکر شد: امسال 13 آبان رنگ و بوی عاشورایی دارد و فرصتی برای درهم کوبیدن استکبار با شعارهای حسینی است.

حافظ‌نیا در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران روحیه استکبارستیزی را از عاشورا آموختند، خاطرنشان کرد: در روز 13 آبان فریاد استکبارستیزی را بر سر مستکبران فرود می‌آوریم و درس آزادگی و مقاومت را به نمایش می‌گذاریم.

انتهای پیام/84001/ذ10/ض1002

نظر شما