شناسهٔ خبر: 1986612 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار باقرزاده:

پیکر ۷۰ شهید دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب تفحص شد‌

گروه اجتماعی: رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: به تازگی پیکر ۷۰ شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب تفحص شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی سردار سیدمحمد باقرزاده، رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح امروز هشتم آبان ماه در مراسم ورود 45 شهید گلگون کفن دفاع مقدس از مرز تمرچین پیرانشهر، با اشاره به جایگاه و مقام والای شهادت، اظهار کرد: بتازگی پیکر 70 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب تفحص شده است که در 23 آبان ماه به آذربایجان غربی منتقل خواهند شد.

وی تصریح کرد: این شهدای عزیز در جریان عملیات جستجوی کمیته تحقیق و تفحص مفقودین در منطقه حاج عمران کشف شده‌اند.

سردار باقرزاده، بیان کرد: این شهدا پس از گذر از شهر نقده و برگزاری مراسم استقبال از انان در این شهر عازم ارومیه می‌شوند و پس از برگزاری آئین بزرگداشت در این شهر برای طی مراحل بعدی به تهران انتقال داده می‌شوند.

رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: این شهدا در عملیات والفجر 2 و 4، کربلای 7 و 4، قادر و نصر به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

به گزارش (ایکنا)، امشب مراسم شام غریبان ۴۵ شهید گمنام در مصلای امام خمینی(ره) با حضور مردم شهید‌پرور و ولایت‌مدار ارومیه برگزار می‌شود.

نظر شما