شناسهٔ خبر: 19727341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/بازخوانی وصیت نامه امام (ره)/

هاشمی تختی: کوشش در انتقال ارزش‌های اسلامی وظیفه ماست

نمایندگی هرمزگان

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مقوله بصیرت و بصیرت‌افزایی در سطح جامعه گفت: هنگامی‌که بصیرت مردم و جامعه به حد کافی باشد، مردم مسیر واقعی زندگی را پیدا و طی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا،  افزود: زمان نیاز است تا ما بتوانیم تمام زوایای زندگی حضرت امام(ره) را درک کنیم.

وی با اشاره به این‌که «امام خمینی (ره) این انقلاب را به‌گونه‌ای تعیین کرد که مردم با توسل به دین که همان عترت و کتاب خداست انقلاب را بیمه کردند»  تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند وحدت، همدلی و اطاعت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری است و وظیفه ماست که  پشت سر ولی امرمان حرکت کنیم و راه، اندیشه و آرمان حضرت امام را پاس بداریم.

وی اضافه کرد: امروزه شاهد پیاده شدن شعار محوری و اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در دنیا هستیم و به برکت اندیشه‌های بلند امام راحل و سکان‌داری انقلاب اسلامی به دست مقام معظم رهبری و با تکیه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی در حال صدور اهداف انقلاب هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  در پایان به اندیشه بزرگ  امام راحل، اشاره و انقلاب اسلامی ایران را خاستگاه حرکت‌های آزادی‌خواه، ملت‌ها خواند و تصریح کرد: اکنون وظیفه ماست که با توجه به حساسیت‌های موجود در فضای کشور،دستاوردهای انقلاب را ارج نهاده و در انتقال ارزش‌های اسلامی بکوشیم.

انتهای پیام

نظر شما