شناسهٔ خبر: 19653431 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همراهی آمبولانس های هلال احمر با کاروان های زیارتی زائران امام(ره)

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از همراهی آمبولانس های این سازمان با کاروان های زیارتی حرم مطهر امام (ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شاهین فتحی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی گفت: در این آمبولانس ها یک کادر درمانی کاروان های زیارتی را همراهی می کند تا در صورت لزوم به ارائه خدمات درمانی بپردازند.
وی افزود: بیش از 700 نیروی عملیات نجات گر و کادر درمانی نیز در اطراف حرم مطهر به زئران حرم امام راحل (ره) خدمات رسانی می کنند.
فتحی همچنین از آمادگی کامل پایگاه های امداد هوایی سازمان امداد و نجات برای پوشش بیست و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) خبر داد.
وی گفت: برای اجرای طرح ترافیک تابستانه پلیس هم 1026 آمبولانس ، 364 خودروی نجات و 23 فروند بالگرد در جاده های کشور در صورت نیاز به مسافران تابستانی خدمات رسانی می کنند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمرهمچنین با اشاره به کارکرد این سازمان در طرح ترافیک نوروز امسال افزود: حدود 2 هزار عملیات مربوط به ایام نوروز است که به بیش از 1200 نفر خدمات رسانی شد و 371 نفر نیز در عملیات نجات فنی از خودروهای حادثه دیده، رهاسازی و نجات داده شدند.

نظر شما