شناسهٔ خبر: 19650823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ادیانی به افکارنیوز خبر داد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ افکار نیوز گزارش می دهد؛ در جلسه سخنگوی دستگاه قضا مطرح شد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ ابطحی به افکار نیوز خبر داد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ گزارش افکارنیوز از بیکاری معدن کاران؛ ترقی در گفت و گو با افکارنیوز:

آماده باش اورژانس و هلال‌احمر برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی

حسین میری معاون اورژانس کشور نیز از به کارگیری 180 تیم اورژانس زمینی، 10 اتوبوس آمبولانس و ارائه پوشش هوایی اورژانس برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

شاهین فتحی معاون عملیات و امداد و نجات هلال‌احمر در جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده است تمام کاروان‌هایی که از تمام استان‌ها عازم حرم مطهر امام راحل می‌شوند توسط یک آمبولانس هلال‌احمر و یک کادر درمانی همراه شوند و همچنین یک نجات‌گر با تجهیزات کامل نیز در هر اتوبوس زائران مستقر خواهد بود تا در صورت نیاز خدمات امدادی خود را ارائه کند. 

وی اضافه کرد: همچنین 700 نیروی عملیاتی، نجات‌گر و کادر درمانی در این مراسم به کار گرفته خواهد شد و پایگاه‌های امداد هوایی نیز آماده خدمت رسانی به زائران هستند. 

به گزارش تسنیم همچنین حسین میری معاون اورژانس کشور نیز از به کارگیری 180 تیم اورژانس زمینی، 10 اتوبوس آمبولانس و ارائه پوشش هوایی اورژانس برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد.

در پایان معاون عملیات و امداد و نجات هلال احمر برای طرح تابستانی نیز گفت: در طرح تابستانی امسال 1274 پایگاه ثابت، موقت و سیار با 1026 آمبولانس، 364 خودروی نجات و 23 فروند بالگرد آماده ارائه خدمات هستند و روزانه 5203 نفر به صورت شبانه‌روزی خدمات امدادی جاده‌ای را ارائه خواهند داد. همچنین سازمان امداد و نجات طرح امداد و نجات ساحلی را برای تابستان امسال ابلاغ کرده است. 

 

نظر شما