شناسهٔ خبر: 19639880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصاری فرد: بازی با مونته نگرو برای ایران مفید است/در اروپا تجربیات خوبی کسب کردم

مهاجم ملی پوش کشورمان درباره شرایط فعلی خود و تیم ملی فوتبال اظهار نظر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، كريم انصاري فرد،بازيكن تيم ملي فوتبال درباره اهميت اردوي اماده سازي اردوي اتريش قبل از ديدار برابر ازبكستان گفت: با توجه به اينكه در اتمام فصل هستيم بسيار مهم است كه از لحاظ امادگي جسماني،روحي و رواني به سطح بالايي برسيم. در اتريش تمرينات خوب و سختي را پشت سر مي گذاريم و اين اردو فرصت مناسب و خوبي است كه خود رابرابر بازي مهم پيش رو اماده كنيم.
 
مهاجم تیم المپیاکوس در ادامه افزود: ديدار برابر مونته نگرو مفيد خواهد بود. بازي برابر اين تيم انتخاب خوبي است چرا كه قبل از ٢٠١٤برزيل با اين تيم بازي كرده ايم.اين تيم از سطح خوبي برخوردار است و اين اجازه را به ما خواهد داد تا هم از لحاظ بازي و هم از لحاظ كسب اعتماد به نفس لازم ، قبل از ديدار برابر ازبكستان در سطح قابل قبولي قرار بگيريم. وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه بازيكنان چگونه با فشار تمرينات و اردوي اتريش قبل از بازي برابر ازبكستان كنار مي ايند،گفت: از زماني كي روش هدايت تيم ملي ايران را برعهده گرفته و با نگرش و نوع تفكري كه بر تيم ملي تزريق كرده است،تك تك بازي ها براي ما مهم است و با تمركز بالا هميشه اينگونه فكر ميكنيم هر ديدار از اهميت بالايي برخوردار بوده و برايمان اهميت دارد. انصاري فرد ادامه داد:از روز اول كه اين دوره از رقابتهاي مقدماتي جام جهاني شروع شد،با انگيزه و تمركز بالا و با سطح بالايي از حرفه اي گري در مسيري حركت ميكنيم كه تمام مسابقات برايمان مهم است.
 
وي افزود: با در نظر گرفتن تمام مطالب فوق،تك تك بازيكنان و كادر فني اهميت بازي برابر ازبكستان را مي دانند. اين ديدار براي مربيان،باشگاهها،فدراسيون فوتبال،اصحاب رسانه و حتي تاثيراتي كه از لحاظ اقتصادي براي ايران به جهت صعود به جام جهاني دارد،بسيار مهم است. وي در پاسخ به اين سوال كه صعود به جام جهاني چه تصويري از بازيكنان و فوتبال ايران در سطح اول فوتبال دنيا مخصوصا اروپا دارد و چه تاثيري بر اينده بازيكنان مي گذارد،گفت: مثالي كه مي زنم اين است كه من در گذشته دو بار اقاي گل رقابتهاي ليگ ايران شدم و در جام جهاني ٢٠١٤ برزيل وقتي شركت كردم، اين شرايط براي من به دست امد كه در فوتبال اروپا بازي كنم. حضور در اروپا باعث شد تا پيشرفت خوبي داشته باشم و مهم تر از همه با تجربياتي كه كسب كردم توانستم براي تيم ملي كشورم به ميدان رفته و مفيد باشم.
ايمان دارم بقيه بازيكنان هم اگر اين فرصت را داشته باشند به اين پيشرفت دست پيدا مي كنند و با انگيزه بالا و حرفه اي به تمامي اهدافمان دست پيدا مي كنيم. همانطور كه كي روش مي گويد فوتبال يك بازي ساده است و ما نبايد سعي كنيم اين بازي را پيچيده كنيم و فقط با يك نگرش حرفه اي به اهداف خود دست پيدا خواهيم كرد.
 
انصاری فرد در پايان گفت: پيام من به هواداران اين است كه در تيم ملي هميشه بر روي دعاي خير مردم بزرگ حساب باز مي كنيم و اميدوارم ٨٠ميليون ايراني ما را از دعاي خير خود بي نصيب نگذارند و با يك برد شيرين دل هواداران را شاد كنيم.
 
انتهای پیام/

نظر شما