شناسهٔ خبر: 19637309 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دادنامه/1

متهم کلاهبرداری رایانه‌ای احضار شد/ در صورت عدم معرفی حکم صادر خواهد شد

خبرگزاری میزان- گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در جهت افزایش دانش عمومی مخاطبان در نظر دارد تا به صورت روزانه دادنامه هایی را به عنوان نمونه منتشر کند.

صاحب‌خبر -
متهم کلاهبرداری رایانه‌ای احضار شد/ در صورت عدم معرفی حکم صادر خواهد شد
گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در جهت افزایش دانش عمومی مخاطبان در نظر دارد تا به صورت روزانه دادنامه هایی را به عنوان نمونه منتشر کند، 

در خصوص شکایت «م.الف» فرزند موسی علیه «ر» فرزند عبدالعلی دایر بر ایراد کلاهبرداری رایانه ای که در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ثبت و تحت رسیدگی است. به جهت مجهول الامکان بودن نامبرده و به تجویز ماده 174 قانون آئین دادرسی کیفری مراتب یک نوبت در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار آگهی می شود تا در صورت عدم حضور متهم و یا عدم ارسال لایحه دفاعیه و یا عدم معرفی وکیل دادسرا اقدام به رسیدگی غیابی نموده و قرار مقتضی صادر می نماید.

پی نوشت: به رای پاکنویس شده دادگاه که حاوی مراتب ذیل باشد دادنامه گویند

الف-شماره دادنامه با ذکر تاریخ و شماره پرونده
ب-مشخصات دادگاه رسیدگی کننده و قاضی آن
ج-مشخصات طرفین دعوا
د-دلایل و مستندات رای
ه-ماهیت رای و مواد قانونی که رای مستند به آن رای میباشد
دادنامه علاوه بر اینکه بر محکومیت در موارد بعض از قرارها نیز صادر میشود مثل قرار رد اعسار/ قرار رد دعوی/ قرارسقوط دعوی/ قرار تامین خواسته/ قرار دستور موقت


انتهای پیام/
 
  خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

نظر شما