شناسهٔ خبر: 19621892 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیریت مصرف تنها راه غلبه بر مشکل کمبود آب در شاهرود است

خبرگزاری صداوسیما

آب مورد نیاز مردم شهر شاهرود 820 لیتر در ثانیه است ، در حالی که اکنون حدود 640 لیتر در ثانیه آب در این شهر تامین می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرماندار شاهرود در شورای اداری این شهرستان با بیان این مطلب افزود : تنها راه غلبه بر مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر شاهرود مدیریت مصرف است .
سید محمدرضا هاشمی افزود : اکنون تعدادی از چاه های متعلق به سایر دستگاه های اجرایی در اختیار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته تا نیاز مردم شاهرود برطرف شود.
هاشمی افزود: بیش از هشت روستا از آب آشامیدنی شهر شاهرود استفاده می کنند که باید در مدیریت مصرف نقش آفرین باشند تا تابستان بدون مشکل کمبود آب گذرانده شود.
هاشمی انتقال آب از سد کالپوش را یکی از راهکارهای اساسی تامین آب آشامیدنی شهر شاهرود اعلام کرد و گفت: دولت در تامین آب آشامیدنی مردم کوتاهی نمی کند ، اما خشکسالی و کمی بارش در سال های گذشته مشکلاتی را بوجود آورده است.
فرماندار شاهرود همچنین تاکید کرد : انتخابات 29 اردیبهشت در شکل و اجرا یکی از بهترین انتخابات سال های گذشته بود، و بنابه گفته رهبر معظم انقلاب ، مردم پیروز واقعی این صحنه بودند.
وی گفت: مردم شاهرود در این انتخابات مشارکت 82 درصدی داشته و نشان دادند سرافرازی نظام و کشور برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این جلسه گفت: رییس جمهور منتخب ، رییس جمهوری همه مردم است.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد : مدیران در برخورد با مردم نباید آن ها را بدون پاسخ منطقی از خود دور کنند،چون در این صورت رضایت خدا را از دست خواهند داد.

نظر شما