شناسهٔ خبر: 19620490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

لاريجاني:

سند 2030 به هيات تطبيق مصوبات ارائه شده بود

رئيس مجلس در پاسخ به تذکر نماينده اي در خصوص بررسي سند 2030 در مجلس گفت: دولت اين سند را به هيات تطبيق مصوبات ارائه کرده بود و فقط از نظر شکلي مورد بررسي قرار گرفت و به محتوا ورود نکرديم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علني روز يکشنبه مجلس، حسينعلي حاجي دليگاني با اعلام تذکري خطاب به لاريجاني گفت: مصوبه 2030 در 25 شهريورماه 95 در دولت تصويب شده است، اگر اين مصوبه به مجلس ارائه شده و شما نظر داده ايد بفرماييد. اگر به مجلس ارائه نشده باز هم اعلام کنيد که چرا دولت اين مصوبه را به مجلس ارائه نداده و شما نيز برخوردي نکرديد.
علي لاريجاني در پاسخ به اين تذکر گفت: در مورد اين مصوبه آقاي کريمي قدوسي هم سوال کردند، دو بحث وجود دارد اول بحث شکلي دوم بحث محتوايي. مصوبه 2030 به هيئت تصويب مصوبات در مجلس ارائه شد هيئت تطبيق از نظر شکلي اين مصوبه را مورد بررسي قرار داد، که مشکلي نداشت.وي ادامه داد: هيئت تطبيق مصوبات، مصوبات را از نظر شکلي مورد بررسي قرار مي دهد نه از نظر محتوايي. محتواي مصوبه 2030 بررسي نشده است.لاريجاني اظهار داشت: شوراي انقلاب فرهنگي نيز تاکنون به محتواي آن ورود نکرده است. چندي پيش از کميسيون آموزش خواستند به اين موضوع ورود پيدا کرده و بررسي کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما