شناسهٔ خبر: 19618029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون خدمات شهر رباط کریم:

آمادگی شهرداری در مقابله با مشکلات شهروندان

معاون خدمات شهر رباط کریم گفت: واحد امداد ۱۳۷ یکی از واحد های بسیار پر تلاش با حوزه های کاری گسترده در امر خدمت رسانی به شهروندان رباط کریم است و این واحد جوابگوی تماس های شبانه روزی شهروندان و پیگیری به موقع برای رفع مشکلات شهری است .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مختاری، شهردار رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار رباط نیوز با اشاره به لزوم سمپاشی در ختان در فصل زمستان برای پیشگیری از شیوع آفات در فصل بهار و تابستان،گفت : این اقدام برای جلوگیری از نشر حشرات در فصل گرما توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز در حال انجام است.

وی گفت: درختان و گیاهان در سطح شهر رکن اساسی زیبایی بصری و القای آرامش در شهر هستند که حفظ آن با مشارکت همه شهروندان امکانپذیر است.

مختاری تصریح کرد: این اقدام به وسیله محلول بوردو انجام می پذیرد که از لحاظ زیست محیطی دارای آسیب رسانی کمتری به محیط زیست است و مکانیزم عمل آن بدین صورت است که از نفوذ و تخم گذاری حشرات در فصل گرما بر روی تنه درختان جلوگیری می نماید .

وی  بیان کرد: امیدواریم با حفظ درختان بتوانیم زمینه ساز زیبایی و شادابی برای شهروندان عزیز باشیم و علاوه بر آن در تنظیم دمای محیط و جلوگیری از شیوع آفات نتیجه مورد انتظار را بگیریم .

 

واحد ۱۳۷ امنیت خاطر شهروندان در مواقع بروز مشکلات شهری

باقر ایمانی،معاون خدمات شهر رباط کریم نیزاز آمادگی لازم شهرداری در زمان بروز مشکلات،گفت : اورژانس خدمات شهری ۱۳۷ در واقع سازو کاری است که در شهرداری برای رفع هرگونه مشکل موقتی و موانع ایجاد شده در روند زندگی عادی شهروندان در سریع ترین زمان پیش بینی شده است .

وی ادامه داد :  واحد امداد ۱۳۷ یکی از واحد های بسیار پر تلاش با حوزه های کاری گسترده در امر خدمت رسانی به شهروندان رباط کریم است و این واحد جوابگوی تماس های شبانه روزی شهروندان و پیگیری به موقع برای رفع مشکلات شهری است .

وی افزود : رفع شکستگی لوله های آب شهری ، فضای سبز ، رفع خاموشی های پارکها ، رفع مزاحمت های صوتی فروشندگان دوره گرد ، جمع آوری خودوروهای فرسوده رها شده در معابر و کوچه ها ، رفع معایب احتمالی پیاده روهای سطح شهر ، لکه گیری آسفالت معابر و خیابانها از جمله فعالیت های این واحد است .

ایمانی تصریح کرد : رفع سد معبر در میادین اصلی شهر ، رفع آبگرفتگی ها در موقع بارندگی  ، تعویض و تعمیر مخازن زباله و شستشوی آنها به لحاظ جلوگیری از انتشار آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر را میتوان از جمله اقداماتی برشمرد که واحد امداد ۱۳۷ در شهر رباط کریم انجام می دهد.

معاون خدمات شهر شهرداری رباط کریم در پایان بیان داشت : این واحد بصورت شبانه روزی در خدمت مردم فهیم شهر رباط کریم بوده و از شهروندان تقاضا دارم هرگونه نواقص و معایب بوجود آمده ناشی از شرایط فصلی و همچنین فوریت های شهری را با تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ م

نظر شما