شناسهٔ خبر: 19616730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ماه عسل امشب؛ ماجرای ۸۰ ساعت جدال با مرگ چهار گردشگر در کویر مرنجاب

خبرگزاری شبستان: پخش برنامه «ماه عسل» امشب با اجرای احسان علیخانی در حالی از ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که به بررسی ماجرای ۸۰ ساعت جدال با مرگ چهار جوان رودهنی در کویر مرنجاب آران و بیدگل می پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، پخش برنامه «ماه عسل» امشب (۷ خرداد۹۶) با اجرای احسان علیخانی در حالی از  ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که به بررسی ماجرای ۸۰ ساعت جدال با مرگ چهار جوان رودهنی در کویر مرنجاب آران و بیدگل می پردازد.

چهار جوان دانشجوی رودهنی در شهریور ۹۳ با یک دستگاه سواری پرادو برای گردشگری وارد کویر مرنجاب آران و بیدگل می شوند، اما به دلیل نقض فنی خودرو و يک اشتباه محاسباتی پای در مسيري مرگباری گذاشتند و در تاريکي وارد صحرايي برهوت و خشک می شوند که دو تن از آنان در این مسیر جان خود را از دست می دهد.

برنامه امشب ماه عسل با حضور امید کمال آرانی بلد محلی کویر مرنجاب و دو تن از نجات یافتگان این حادثه، به بررسی شرح کامل این ماجرای مرگبار می پردازد.

«ماه عسل» یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه است که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 

نظر شما