شناسهٔ خبر: 19614470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فومن:

طرح «ضیافت الهی» در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان فومن برگزار می شود

فومن- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فومن از برگزاری طرح «ضیافت الهی» در ۱۰ بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه همانند سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» را در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان فومن میزبان برگزاری این طرح هستند، افزود: سیدحسن اشپلم، سیدقبا شهید سید جواد، سید عبدالله کلرم، میرشمس الدین رودپیش، سیدزاهد آلیان، میرنظام کیابان، امامزاده میرزا فومن، دستخط امیرالمومینین (ع) گشت، پوریای ولی کیامردخ و آقا سید پیرسرای سفیران از جمله این بقاع متبرکه هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فومن بااشاره به بهره گیری از حضور پنج روحانی مستقر در این طرح، گفت: استقرار خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و ارائه خدمات مشاوره‌ای و مذهبی به زائران از جمله برنامه‌های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان و در قالب اجرای طرح ضیافت الهی نیز محافل جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه شهرستان فومن برگزار می شود.

زارع برپایی نماز جماعت، بیان احکام شرعی بعد از اقامه نماز جماعت، اجرای ویژه برنامه برای خواهران، مراسم جزء خوانی قرآن کریم، مباحث تفسیری و اخلاقی، برگزاری دوره‌های قرائت و حفظ قرآن و مفاهیم قرآنی، بیان احکام جوانان و نوجوانان، پاسخ به شبهات را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

نظر شما