شناسهٔ خبر: 19614061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل در استان بوشهر بازخوانی می‌شود

R41363/P1336/S6,53/CT11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رویکرد مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر، بازخوانی اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم سالگرد امام راحل با گرامیداشت  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از اجرای مراسم 14 و 15 خرداد در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: احیای مبانی و اصول فکری حضرت امام راحل به عنوان راهبرد اصلی نظام ایران اسلامی و ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های حضرت امام راحل به عنوان مسیر آینده انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل است.

وی، تبیین شخصیت فکری و عملی حضرت امام راحل و معرفی به نسل‌های انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل دانست و خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره قیام تاریخ ساز یوم‌الله 15 خرداد سال 42 به عنوان مبدأ نهضت اسلامی ایران از دیگر اهداف برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد  در استان بوشهر است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به رویکردهای برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد اشاره کرد و گفت:  رویکرد مراسم سالگرد  ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر، بازخوانی اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف است.

شفیعی، معرفی منویات و شخصیت حضرت امام راحل به عنوان یکی از محورهای مهم افزایش وحدت و همبستگی گروه‌های مختلف کشور را از دیگر رویکردهای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل دانست و بیان کرد: آگاهی بخشی به نسل جوان و معرفی شخصیت حضرت امام راحل به عنوان الگویی کامل برای مردم و مسئولان از دیگر رویکردهای این مراسم است.

وی، تاکید بر ادامه راه «امام انقلابی ملت» را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تاکید بر ادامه راه امام انقلابی ملت به عنوان تنها راه پیشرفت و تحقق اهداف مردم و نظام، تبیین ریشه‌ها، چگونگی شکل‌گیری و دستاوردهای قیام 15 خرداد به عنوان مبدأ نهضت اسلامی و طلیعه انقلاب اسلامی از رویکردهای برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های مردمی استان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل افزود: استفاده از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی بسیج، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیئت‌های مذهبی و دیگر سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه کمی و کیفی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) باید مورد توجه قرار بگیرد.

شفیعی با اشاره به اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام در تمامی نقاط استان بوشهر  برگزار می‌شود تاکید کرد: مراسم 14 و 15 خرداد با هماهنگی انجام شده ظهر و شامگاه 13، 14 و 15 خرداد در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود و سخنرانان ویژگی‌های  شخصیت امام راحل و جایگاه 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی  تشریح می‌کنند.

وی برپایی نمایشگاه عکس، کتب و تولیدات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های دانست و گفت: از فضای نمایشگاه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان برای ایجاد غرفه‌ای با موضوع امام(ره) و برپایی نمایشگاه عکس، کتب و  عرضه تولیدات فرهنگی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما