شناسهٔ خبر: 19612534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نقش ولی فقیه و مقام معظم رهبری در جامعه بی بدیل است

یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش ولی فقیه و مقام معظم رهبری در جامعه بی بدیل است،استفاده از منویات مقام معظم رهبری جامعه را به سوی تعالی رهنمون می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد با بیان اینکه فرامین الهی مبتنی بر فطرت انسان است، اضافه کرد: اگر این مبانی به درستی تبیین شود هر انسانی آن را می پذیرد.

محمدی بیان داشت: حرکت در مسیر امام، انقلاب و رهبری مبین راه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای ۱۴ و ۱۵ خرداد  ابراز داشت: باید از نظر شکلی و عمومی نسبت به فضا سازی مناسب اقدام و فضا را نیز تهییج کرد.

محمدی اظهار کرد: پس از فضا سازی باید برنامه های محتوایی و مناسب  اجرا کرد  و از ظرفیت اساتید توانمند در این راستا استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: باید با فعالیت بهتر هرکدام سهمی در برگزاری هرچه بهتر این برنامه داشته باشیم و به وظایف و تکلیف خود عمل کنیم.

وی بیان داشت: باید تلاش شود که محوریت کارها  و اقدامات ما در مسیر نظام، انقلاب و سیاست هایی که مقام معظم رهبری تبیین می کند باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه ازمهمترین  ویژگی های امام (ره) وحدت کلمه بود که به پیروزی و دوام انقلاب کمک فراوانی کرد گفت:  هیچکس نمی تواند مردم را به صالح و ناصالح تقسیم کند.

محمدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر وحدت بیان داشت: انتخابات باید امنیت ساز باشد و باید به دستورهای مقام معظم  رهبری عمل شود و از اختلاف که مایه نفاق است و باعث گسست درجامعه، پرهیز کنیم.

وی افزود: اگر غفلت، نا آگاهی و قدرت طلبی انسان را از مسیر اصلی بازمی دارد باید در حق همدیگر دعا کنیم و رهبری نشان دادند که هدایتگر نظام هستند و می توانند گروه ها و اندیشه های  مختلف را کنار هم نگه دارند.

محمدی عنوان کرد: رهنمود های مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب برای جامعه وحدت را ایجاد می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار کرد: نقش ولی فقیه و مقام معظم رهبری در جامعه بی بدیل است و اثرات آن در نهضت های آزادی بخش، اندیشه های دینی، استکبار ستیزی و ... قابل مشاهده است.

محمدی استفاده از منویات مقام معظم رهبری را ضروری دانست و گفت: استفاده از منویات، تفکر و مدیریت مقام معظم رهبری جامعه را به سوی تعالی رهنمون می سازد.

نظر شما