شناسهٔ خبر: 19609775 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک خبر داد

جشنواره «من و کتاب» با هدف ترویج عادت مطالعه کتاب الکترونیک آغاز به کار می‌کند

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک از انتشار فراخوان جشنواره «من و کتاب» خبر داد و گفت: جشنواره «من و کتاب» با هدف ترویج عادت مطالعه کتاب الکترونیک توسط سما طراحی شده که به زودی فراخوان آن منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -

امین نادری مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سی امین نمایشگاه کتاب برای سوره مهر الکترونیک نمایشگاه متفاوتی بود چرا که در غرفه ای مستقل در بخش ناشران دیجیتال پذیرای مخاطبان وفادار و علاقه مندان به کتاب های الکترونیک خود بود.

وی افزود: در طول سالیان گذشته و از شروع فعالیت های سما همواره بر آن بودیم تا پیشرو در صنعت نشر الکترونیک باقی بمانیم و و توسعه و بهبود مستمر را الگوی فعالیت های خود قرار دادیم. در ایام نمایشگاه کتاب با 10 عنوان کتاب گویای جدید حاضر شدیم. کتاب هایی مثل «وقتی مهتاب گم شد»، «آن بیست و سه نفر»، «فرنگیس»، «هی یو»،‌ «در کمین گل سرخ» و ... و همچنین دو مجموعه صوتی ویژه کودکان.

به گفته نادری، تولید این آثار توسط عوامل فنی سوره مهر الکترونیک و یا با همکاری رادیو نمایش و با بهره گیری از گویندگان با تجربه و طراز اول رادیو و تلویزیون صورت گرفته است. متناسب با افزایش تنوع در تولیدات صوتی سوره مهر، استقبال مخاطبان از این بخش هم بیش از سال پیش بود و در مدت ده روزه ی نمایشگاه ، کتاب‌های صوتی «وقتی مهتاب گم شد»، مجموعه «قصه نمایش کودکان» و «دختر شینا» پرفروش ترین آثار ما محسوب می شدند.

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری خاطر نشان کرد: نکته جالب دیگر ارائه 1000 عنوان کتاب الکترونیک با شابک مستقل توسط سما بود. امروز نرم افزار کتابخوان الکترونیک سوره مهر به مرجعی کامل و جامع جهت دسترسی به آثار سوره مهر تبدیل شده است و وجود این نرم افزار سهولت دسترسی به آثار متنوع سوره مهر را با کمترین قیمت و در هر نقطه جغرافیایی فراهم نموده است. لازم به ذکر است نرم افزار کتابخوان اختصاصی سوره مهر در نسخه جدید خود دارای تغییراتی در جهت سهولت بیشتر در مطالعه و با امکانات به روزتر مطابق با کتابخوان های مطرح دنیا می باشد.
وی به انتشار فراخوان جشنواره «من و کتاب» اشاره کرد و گفت: جشنواره «من و کتاب» با هدف ترویج عادت مطالعه کتاب الکترونیک توسط سما طراحی شده که به زودی اخبار آن را در اختیار شما قرار می گیرد. سایت جشنواره آماده شده و در حال تکمیل مذاکرات با چند شرکت و موسسه جهت همکاری آنها در جشنواره هستیم.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: سوره مهر الکترونیک در حال کار بر روی چند ایده ناب در حوزه تولید و ترویج بسترهای مطالعه الکترونیک است که انشاالله به زودی از آنها بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

نظر شما