شناسهٔ خبر: 19597119 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درگیری‌های شدید میان داعش و النصره در ارتفاعات عرسال

71496

برخی گزارش‌های خبری حاکی از درگیری‌های شدید میان دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای دو طرف است. گفته شده جبهه النصره در تلاش برای منتقل کردن زخمی‌های خود برای مداوا به لبنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشرة، طبق این اطلاعات، پس از حمله گروه تروریستی داعش به پایگاه‌های گروه تروریستی جبهه النصره در سه محور شمیس العجرم، خربة داوود و الشاحوط سرج النموره در اطراف وادی حمید، الملاهی، العجرم و خربة یونین در ارتفاعات عرسال در نزدیکی مرزهای سوریه، درگیری‌های شدیدی میان دو طرف شکل گرفت و تعدادی از نیروهای دو طرف کشته و زخمی شدند. المیادین گزارش داد تاکنون کشته‌های داعش به ۳۳ تن رسیده که در میان آنها فرماندهان میدانی آن نیز هستند.

طبق این اطلاعات، درگیری‌های شدید میان داعشی‌ها از یک سو و النصره و گردان‌های "اهل الشام" از سوی دیگر ادامه دارد و این درگیری‌ها موجب کشته و زخمی‌ شدن تعدادی از هر دو طرف و آشوب و تنش در داخل اردوگاه‌های وادی حمید شد.

طبق گزارش این شبکه خبری، جبهه النصره به واسطه یک سازمان بین‌المللی از دولت لبنان خواست به زخمی‌هایش اجازه ورود به مراکز درمانی لبنان را بدهد.

شبکه خبری المیادین اعلام کرد، صلیب سرخ لبنان چهار تن از مجروحان گروه تروریستی جبهه النصره را با هماهنگی این کشور به یکی از بیمارستان‌های البقاع منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما