شناسهٔ خبر: 19596924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان:

بیش از ۹۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای گلستان محقق شد

گرگان – رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: بیش از ۹۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان گلستان در سال گذشته محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پیشقدم ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار کرد: ۲۹۶ میلیارد تومان اعتبارات هزینهای استان گلستان در سال ۱۳۹۵ بود که ۲۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۹۵.۲ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: همچنین از مجموع ۴۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی، بیش از ۸۳ میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد آن جذب شده است.

پیشقدم بیان کرد: مجموع بودجه عمرانی استان گلستان هم ۱۶۱ میلیارد تومان بود که ۵۲ درصد آن تخصیص داده شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با ادامه راه دولت تدبیر و امید در چهار سال دوم تمام وعدهها و اهدافی که در دور نخست در دستگاهها و استانها بیان شده بود با قاطعیت عملیاتی شود.

۳۴۸ مصوبه در کارگروه‌های تخصصی شورای برنامه ریزی گلستان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان به گزارش عملکرد شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: سال گذشته ۳۴۸ مصوبه در کارگروههای تخصصی ذیل شورای برنامهریزی گلستان داشتیم که ۹۴ درصد این مصوبات مرتبط با فعالیت کارگروه‌ها بود.

پیشقدم افزود: ۲۱۶ مصوبه کارگروههای تخصصی ذیل شورای برنامهریزی استان اجرایی بوده است، همچنین ۱۹ درصد سیاستگذاری، ۸.۵ درصد مطالعات اجرایی، هشت درصد موارد ادغام شده و دو درصد سایر مصوبات بود.

وی تصریح کرد: ۲۸ مصوبه از مجموعه مصوبات در کارگروههای تخصصی ذیل شورای برنامهریزی استان اجرایی نشده و ۵۱ مصوبه در دست اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: ۷۷ درصد مصوبات در کارگروههای تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و میتوان عملکرد شورای برنامهریزی را خوب ارزیابی کرد.

نظر شما