شناسهٔ خبر: 19596874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

امام جمعه خلخال:

ساماندهی مزار شهدا و آرامستان خلخال از سوی شهرداری طرح شایسته ای است

امام جمعه خلخال گفت: ساماندهی مزار شهداء یک خدمت شایسته از سوی شهرداری به مردم خلخال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در بازدید از محل فعالیت شهرداری خلخال در ساماندهی آرامستان خلخال و یکسان سازی قبور در آرمستان خلخال اظهار داشت: طرح ساماندهی و یکسان سازی مزارها  از سوی شهرداری کار شایسته ای است.

وی بیان کرد: بررسی لازم برای شناسایی صاحبان قبور ودعوت از بستگان آن ها انجام شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

رشتبری یادآور شد: آرامستان به عنوان یک قسمت از فضای شهر نیازمند رسیدگی است و باید ساماندهی در این آرامستان در جهت تسهیل خدمات به مردم انجام شود.

در این بازدید علی علایی شهردار خلخال نیز ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: حذف اختلاف ارتفاع در بین مزارها و قبور مرحومین زیبایی خاصی به این نقطه از شهر خواهد بخشید و به لحاظ احترام به اموات این آرامستان  برنامه ریزی شده  اگر هر گونه سنگ‌مزاری شکسته یا تخریب شود شهرداری و پیمانکار متعهد شدند که عین سنگ را با مشخصات قبر در همان مزار الصاق نمایند که جای نگرانی برای بستگان اموات ندارد.

وی افزود: در شهر اردبیل در چهار آرامستان این اقدام انجام شده و قابل مشاهده  است و مردم باید این حقیقت را قبول کنن که تردد از میان قبرها با وجود اختلاف ارتفاع در مناسبت‌ها و ایام الله ها که مردم برای زیارت اهل قبور در آرامستان حضوردارند خیلی سخت است ویکسان سازی و حذف اختلاف ارتفاع و مناسب سازی فضای آرامستان درجهت خدمت به مردم شهر خلخال است.

  به گزارش جوان آنلاین این طرح که از یک ماه گذشته به دستور شهردار خلخال آغاز شده بود متاسفانه با کارشکنی یک عده تعطیل شد که امروز با حضور امام جمعه خلخال و پیگیری ایشان برای ساماندهی آرامستان خلخال این طرح ادامه خواهد یافت.

نظر شما