شناسهٔ خبر: 19596865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

به همت شهرداری اردبیل:

طولانی ترین مسیر سلامت کشور در شورابیل افتتاح شد

به همت شهرداری اردبیل و در قالب همایش پیاده روی با خانواده به میمنت ایام گرامی داشت فتح خرمشهر طولانی ترین مسیر پیاده روی و سلامت کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،در مراسمی که در مجموعه تفریحی- توریستی شورابیل و با حضور گسترده آحاد مردم برگزار شد استاندار اردبیل به همراه مدیر کل ورزش و جوانان و شهردار اردبیل طولانی ترین مسیر سلامت کشور را در مجموعه شورابیل به بهره برداری رساند .

شهردار اردبیل در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: پروژه های متعددی براساس انسان محوری و ارتقای مسایل فرهنگی در شورابیل در حال احداث است که تلاش می کنیم همه این پروژه ها را که در یک سال اخیر اجرایی شده به ثمر برسانیم .

حمید لطف اللهیان افزود: این رینگ مجهز به چمن مصنوعی دور شورابیل و طولانی ترین رینگ سلامت کشور است که به طول 7 هزار و 500 متر اجرایی و عملیاتی شده است .

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه در کنار ایجاد شور و نشاط اجتماعی به سلامت مردم نیر کمک می شود تصریح کرد: امیدواریم خانواده ها از این پروژه استقبال کرده و به صورت مداوم از این پروژه ها بهره بگیرند .

شهردار اردبیل با یادآوری اینکه از هفته آینده ورود خودرو به رینگ شورابیل ممنوع شده و در ورودی های متعدد با راه اندازی پارکینگ شورابیل سعی بر این است تا هموطنان به راحتی از این مجموعه استفاده کنند اضافه کرد: ما شاهد پایان عملیات بازسازی و آماده سازی نمازخانه مجموعه شورابیل در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم .

لطف اللهیان ضرورت توجه به امر توسعه فرهنگ محور و انسان محور را در منطقه نمونه گردشگری شورابیل یادآور شد و بیان کرد: ما در کنار اقدامات عمرانی و توسعه فضای سبز نسبت به بازسازی تعداد سه باب نمازخانه موجود در اطراف دریاچه شورابیل اقدام کرده ایم .

وی از کاشت 5 هزار اصله درخت در رینگ شورابیل خبر داد و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری های انجام شده در این منطقه به یقین ر ضایتمندی هموطنان را نیز به همراه خواهد داشت .

در این مراسم که همراه با پیاده روی خانواده ها بود به همت شهرداری اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی به 16 نفر از شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه دوچرخه اهدا شد و در پایان این مراسم اجرای برنامه های نمایش رزمی به همت گروه هنری انجام و استاندار اردبیل به همراه شهردار با حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد .

نظر شما