شناسهٔ خبر: 19588019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی استان اردبیل در سال جاری

استان‌ها > اردبیل - با تلاش‌های انجام شده در یک سال اخیر، اعتبارات عمرانی استان اردبیل در سال جاری به حدود دو برابر افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ صدیف بدری در سخنرانی خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: امنیت، آسایش، استقلال و تمامیت ارضی کشور مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با اشاره به برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در هفته گذشته و تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبین مردم شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیروز واقعی این حماسه بزرگ عنوان کرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجام شده در مجلس اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر، اعتبارات عمرانی استان به حدود دو برابر افزایش یافته است و همچنین بودجه راه‌آهن اردبیل با افزایش چشمگیر، به 300 میلیارد تومان افزایش یافت و 90 کیلومتر از عملیات ریل‌گذاری این مسیر در سال جاری انجام خواهد شد.

بدری یادآور شد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل دولت تعهد کرد 58 میلیارد طلب پیمانکاران پرداخت شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

وی با تاکید بر توسعه بزرگراهی جاده‌های استان گفت: اقدامات مقدماتی بزرگراه اردبیل - مزرعه - لوشان انجام گرفته است و در این طرح در مرحله واگذاری است و امیدواریم اقدامات عملیاتی آن در اسرع وقت آغاز شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام گرفته در خانه ملت کلیات لایحه مناطق آزاد تجاری در مرداد ماه سال گذشته تصویب شد و دولت اخیرا نقشه مناطق آزاد جدید را به مجلس ارسال کرده است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شاهد تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در صحن مجلس شورای اسلامی باشیم.

46

برچسب‌ها:

نظر شما