شناسهٔ خبر: 19585609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

تیم فوتسال زیر ٢٠ سال ایران قهرمان آسیا شد
تیم فوتسال زیر ٢٠ سال ایران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با غلبه بر عراق به عنوان قهرمانی رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال زیر ٢٠ سال ایران دیروز در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف عراق رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود ایران خاتمه یافت.دو گل ایران توسط سهند رضاپور و همچنین گل به خودی بازیکنان حریف به ثمر رسید. این نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر ٢٠ سال آسیا بود که به میزبانی تایلند برگزار شد و همچنین جنبه انتخابی المپیک جوانان آرژانتین در سال ٢٠١٨ را داشت که ایران و عراق این سهمیه را کسب کردند.
ایران در مرحله گروهی توانست تیم‌های چین، مغولستان، امارات و قرقیزستان را در هم بکوبد و در یک چهارم نهایی لبنان را شکست دهد. شاگردان علی صانعی در نیمه نهایی و در دیداری نفسگیر تایلند میزبان را از پیش رو برداشتند و به فینال رسیدند. همچنین تیم تایلند هم در دیدار رده بندی با غلبه بر ازبکستان سوم شد.

کاپیتان ایران بهترین بازیکن فوتسال آسیا
همچنین کاپیتان تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
در پایان ‌مسابقات قهرمانی آسیا توحید لطفی کاپیتان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد.

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال
تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی با غلبه بر تیم پالایش نفت آبادان موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور شد.
به گزارش مهر، در سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور، عصر روزپنج شنبه تیم های پتروشیمی بندرامام خمینی و پالایش نفت آبادان در سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پتروشیمی با غلبه بر حریف موفق شد جام قهرمانی این دوره از لیگ برتر بسکتبال را بالای سر ببرد.
تیم پتروشیمی بندرامام خمینی که دو بازی ابتدایی فینال در ماهشهر را هم به سود خود به پایان برده بود، در بازی سوم که در آبادان برگزار شد، با نتیجه ۹۰- ۷۵ نفت آبادان را مغلوب کرد و قهرمان لیگ برتر شد.

شاگردان پیروانی امروز سفیدمی پوشند
بازیکنان تیم فوتبال جوانان ایران دیروز در یکی از زمین‌های اینچئون به مرور تمرینات تاکتیکی برای بازی برابر تیم پرتغال پرداختند.
به گزارش مهر، اعضای کادر فنی تیم جوانان نظارت ویژه ای بر تمرینات دیروز داشت و توصیه های لازم را به بازیکنان گوشزد کردند. در همین حال دیروز، جلسه هماهنگی پیش از بازی ایران و پرتغال هم برگزار شد که بر این اساس، شاگردان امیر حسین پیروانی در این بازی با پیراهن یک دست سفید به میدان می روند.این در حالی است که دروازه بان ایران در این مسابقه مشکی‌پوش خواهد بود.پرتغال با پیراهن قرمز و دروازه بان این تیم هم با لباس زرد در این بازی به میدان می روند. قرار است جلسه آنالیز پرتغال امروز در اردو تیم جوانان ایران برگزار شود.این دیدار حساس از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان با کسب نتیجه تساوی هم شانس صعود دارد.

انتخاب ایران به عنوان مقر کشتی غرب آسیا
پس از برگزاری انتخابات کنفدراسیون کشتی غرب آسیا در شهر بیروت، ایران به عنوان مقر کشتی این منطقه انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، در این انتخابات که نمایندگان کشورهای ایران، عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین حضور داشتند، «زعیم» از کشور عراق به عنوان رئیس شورای کشتی غرب آسیا انتخاب شد. اعضای شورای کشتی غرب آسیا که از ۱۱ کشور تشکیل شده، با توجه به حضور حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران، به عنوان دبیرکل شورای آسیا، از وی درخواست شد به عنوان دبیرکل این منطقه هم فعالیت کند.همچنین ایران به عنوان مقر کشتی غرب آسیا انتخاب شد.

پیروزی والیبال بانوان سرمایه مقابل نماینده چین تایپه
تیم والیبال بانوان بانک سرمایه دیروز در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا مقابل تایوان پاور پیروز شد. به گزارش فارس، تیم والیبال بانوان بانک سرمایه دیروز در دومین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا مقابل تایوان پاور نماینده چین تایپه قرار گرفت و ٣ بر یک پیروز شد. بانک سرمایه پریروز مقابل چونبوری تایلند بازی را واگذار کرده بود. این تیم امروز با آلتای قزاقستان بازی دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما