شناسهٔ خبر: 19583115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات ایران از جنس فتح خرمشهر بود/ سیاست بی‌تقوا شیطنت است

R41359/P1384/S6,55/CT11

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات پرشور ۲۹ اردیبهشت به دست ملت بزرگ ایران از جنس فتح خرمشهر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: ملت ایران با حماسه‌آفرینی خود تیری محکم به قلب دشمان نظام زدند که سبب ناراحتی آنان شد و به دنبال آن اقدام به گردهمایی کردند.

آیت‌الله حسینی خراسانی افزود: نخستین سفر خارجی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به ریاض عصبانیت وی را نشان داد که تصمیم گرفت با سران کفر برای نابودی ایران جلسه‌ای برگزار کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ و دولت‌های عربی همپیمانش وارد میدان شده، دست به دست هم داده‌اند تا ایران اسلامی را از بین ببرند.

آیت‌الله حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: این ابلیسان قصد نابودی ایران و محو آن از روی کره زمین رادارند اما کور خوانده‌اند چراکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اعلام کرده‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: شیعیان و پیروان حسین بن علی اجازه هیچ‌گونه قلدری و دست‌درازی به خاک ایران را به غربی ها و متحدان ‌آنها نخواهد داد.

عضو جامعه مدرسین قم بر اتحاد بین ملت و دولت تأکید کرد و افزود: اکنون‌که انتخابات تمام‌شده است، مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور و ناامیدی دشمنان نظام با همکاری و اتحاد با پشتوانه رهبری فرزانه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان آنچه را که در زمان تبلیغات بیان کردند اکنون با عمل برای مردم اثبات کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سیاست‌مداری عاری از تقوا نشانه شیطنت است، بنابراین مسئولان با بازی سیاست و خیانت در حق مردم ظلم نکنند چراکه حق‌الناس است.

انتهای پیام/

نظر شما