شناسهٔ خبر: 19581424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ورامین:

انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان دهنده وفاداری و علاقه ملت به انقلاب بود

ورامین- امام جمعه ورامین گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان دهنده وفاداری و علاقه ملت به انقلاب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: آماده ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا شویم و به ضیافت الهی رمضان برویم، در ماه رمضان باید به بهترین نحو از میهمانی خدا برای سعادت دنیوی و اخروی بهره ببریم.

وی با تاکید بر استفاده مبلغین و روحانیون از فرصت ماه مبارک رمضان، گفت: روحانیت باید با مردم، برای مردم و در خدمت مردم باشد، روحانیت همواره پشتیبان مردم بوده و هستند و باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ اسلام بهره گیری کنند.

خطیب نماز جمعه ورامین در توضیح این مسئله اضافه کرد: باطن ماه رمضان برای به سعادت رساندن انسان است، رمضان سراسر نور و نورانیت است، در هر ماه رمضان درهای فضای مهمانی و ضیافت خدا به روی ما باز و در ماه بعد دوباره بسته می شود.

محمودی گلپایگانی با بیان این که انتخابات ۲۹ اردیبهشت و حضو گسترده مردم در آن نشان دهنده علاقه این ملت وفادار به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مردم به ندای ولی فقیه زمان، لبیک گفتند و پای صندوق های رای حاضر شدند، این پیروزی بزرگ که در ۲۹ اردیبهشت ماه رقم خورد، را تبریک عرض کرده و از این ملت همیشه در صحنه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اگر ما به توانایی های نیروهای داخلی ایمان بیاوریم، با این ملت خوب و استثنایی پیشرفت خواهیم کرد و توسعه و بالندگی کشور دور از ذهن نخواهد بود.

امام جمعه ورامین به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد: آزاد سازی خرمشهر حاصل اتحاد مردم، پیروزی از ولایت فقیه و عنایت پروردگار بود که سبب شد رزمندگان اسلام با نیروها و امکانات کم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.

نظر شما