شناسهٔ خبر: 19579488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سامری: بازیکنان خارجی در مراحل نهایی تعیین کننده هستند

سرمربی تیم بسکتبال نفت از تجربیات خود در سری فینال و نقش بازیکنان خارجی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
سامری: بازیکنان خارجی در مراحل نهایی تعیین کننده هستندحماد سامری بعد از شکست ۳ بر صفر در فینال لیگ به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: پیش بینی ما این بود که بازی‌های نزدیک تری در فینال داشته باشیم اختلاف دو تیم فکر نمی‌کنم به اندازه‌ای باشد که فینال ۳ بر صفر تمام شود. نداشتن تمرکز در مسابقات و برخی اتفاقاتی که افتاد دست به دست هم داد و این نتیجه در فینال رقم خورد.

وی درباره اتفاقاتی که به آن اشاره کرد، توضیح داد: چیزهایی بود که همه شاهد و ناظر آن بودند. ترجیح می‌دهم درباره مسائل داوری حرف نزنم. بیشتر آنهایی که مسابقات را دیدند می‌توانند در این مورد قضاوت کنند.
 
برای فینال نیاز به هزینه بیشتری است

سامری با اشاره به مشکلات امسال با بازیکنان خارجی تیم گفت: امسال در بخش خارجی بدشانسی زیادی آوردیم. آخرین آن اتفاقی بود که برای سنتر آخر افتاد. بازیکنان خارجی در مسابقات سری پلی آف و فینال نقشی تعیین کننده دارند. با این وجود درود به غیرت بازیکنان ایرانی که در تمام لحظات کم نگذاشتند و تمام توان خود را به کار بردند.

وی افزود: خارجی‌ها هم در حد توان خود به خصوص در سری فینال کاری که باید را انجام دادند؛ اما برای فینال احتیاج به هزینه بیشتر و بازیکنان با کیفیت تری هست که امیدوارم برای سال بعد تجربه شود.
 
سرمربی نفت درباره لیگ امسال تاکید کرد: قطعاً هدف ما هم دومی نبود. هدف از سال قبل این بود که رقابت بهتری در فینال داشته باشیم. امیدوارم فصل بعد با تیم پرقدرت تری به لیگ بیاییم. یادمان باشد که قهرمانی تیمی می‌خواهد که همه جوانب را داشته باشد.

نظر شما