شناسهٔ خبر: 19578558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جودو قهرمانی آسیا - هنگ کنگ؛

صعود رشنونژاد به نیمه‌نهایی/ خجسته و بریمانلو در گروه شانس مجدد

بیست و ششمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با حذف دو جودوکار ایران و صعود نماینده سبک وزن کشورمان به مرحله نیمه نهایی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۲۴۱ جودوکار از ۲۸ کشور در ورزشگاه ولودروم هنگ کنگ آغاز شد. امروز در روز نخست این مسابقات تیم کشورمان چهار نماینده در بخش مردان و یک جودوکار در بخش بانوان دارد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم محمد رشنونژاد دور نخست «لیو مارتین» از کشور میزبان را شکست داد و در ادامه نتیجه را به «کیم چانی یونگ» دارنده نشان برنز جوانان جهان از  کره جنوبی به پیروزی دست یافت و در مرحله یک چهارم نهایی نیز  تیلواف از ازبکستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی برای رسیدن به فینال جودوکاری از کره شمالی را پیش رو دارد.

علیرضا خجسته در  وزن ۶۶- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «پون تانام» از تایلند را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت و در این مرحله برابر «خارلن گانبولاد» از مغولستان بازنده شد و به گروه شانس مجدد رفت. قاسم نوری زاده بعد از برتری مقابل جودوکار أفغانستان ، به ازبکستان باخت و کنار رفت. 

محمد محمدی بریمانلو در وزن ٧٣- کیلوگرم بعد از دو پیروزی مقابل سریلانکا و قطر به مغولستان باخت و برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد رفت. 

همچنین در بخش بانوان طاهره آذرپیوند در وزن۵۲- کیلوگرم  مقابل نماینده کره شمالی بازنده شد و حدف شد.

رقابتهای جودو قهرمانی آسیا تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

نظر شما