شناسهٔ خبر: 19578537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعزام دوچرخه‌سواران معلول به هلند و اسپانیا در انتظار تصمیم فدراسیون

90047

رییس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولان اظهار کرد برای اعزام تیم ملی دوچرخه‌سواری به مسابقات بین المللی هلند و جام جهانی اسپانیا منتظر پاسخ فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم.

صاحب‌خبر -

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی هلند و جام جهانی اسپانیا که تیر ماه برگزار می‌شود، به صحبت پرداخت و گفت: مسابقات بین‌المللی و جام جهانی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان از سوم تا یازدهم تیر ماه در دو ماده استقامت و تایم تریل در اسپانیا و هلند برگزار خواهد شد. برای شرکت در این دو تورنمنت ابتدا منتظر پاسخ از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا قبل از ماه مبارک رمضان اجازه حضور در این دو تورنمنت را به ما بدهند. باید زودتر تکلیف خود را بدانیم و سپس منتظر اعلام برنامه مسابقات از سوی مسئولان برگزار کننده هستیم تا در جریان شرایط مسابقه و وضعیت کلاس بندی‌ها قرار بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که در صورت اعزام تیم به مسابقات با چند ورزشکار راهی رقابت‌ها خواهید شد نیز خاطر نشان کرد: بستگی به تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان دارد. با توجه به کلاس‌بندی‌ها، با چند ورزشکار در این دو تورنمنت شرکت کنیم. اگر کلاس بندی‌ها ادغام شود، به احتمال زیاد تنها با دو ورزشکار می‌توانیم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم اما اگر کلاس بندی‌های ادغام نشود، فدراسیون تصمیم می‌گیرد که در کدام کلاس‌ها در این تورنمنت شرکت کنیم که شانس بیشتری برای مدال‌آوری داشته باشیم.

عصفوری با بیان این که در کلاس‌های C3، C5  و  C2 وضعیت بهتری نسبت به سایر کلاس ها داریم، در ادامه اظهار کرد: هرچند از بازی‌های پارالمپیک ریو تاکنون تنها موفق به برگزاری یک اردوی تدارکاتی در زاهدان و مسابقه قهرمانی کشوری در شیراز شدیم اما دوچرخه‌سواران خوبی در کلاس C3، C5  و C2 داریم که آماده شرکت در این دو تورنمنت هستند. البته اگر تا قبل از ماه مبارک رمضان فدراسیون وضعیت تیم‌ ‌ملی دوچرخه‌سواری را برای شرکت در این تورنمنت مشخص کند، اردوی خود را در ماه مبارک رمضان برپا خواهیم کرد تا تیم آماده‌ای را در تیر ماه عازم هلند و اسپانیا کنیم. به‌ هر صورت هنوز تکلیف تیم برای حضور در این دو تورنمنت مشخص نیست. امیدوارم فدراسیون زودتر شرایط را برای تیم دوچرخه‌سواری مشخص کند تا تکلیف خود را بدانیم.

انتهای پیام

نظر شما