شناسهٔ خبر: 19576854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت‌الاسلام حسین تقی زاده:

عمار آذربایجان امروز با مردم تبریز خداحافظی می کند

تبریز- مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی گفت:امروز در نماز جمعه آیت الله شبستری بعد از ۲۲ سال از مردم تبریز به دلیل کهولت سن و بیمار ی خداحافظی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسین تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خداحافظی آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز با مردم این شهر ولایت مدار، اظهار داشت: آیت الله مجتهد شبستری ۲۲ سال است که به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز بوده و در نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف استان انجام وظیفه کرده و نماز جمعه را اقامه و دستورات رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه وجود آیت الله محسن مجتهد شبستری نعمت بسیار ارزشمند استان ما هستند، افزود: آیت الله مجتهد شبستری یک شخصیت کشوری بوده و ولایت مداری، یکی از امتیازاتش از نظر سیاسی اجتماعی به حساب می آید.   

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: عمار آذربایجان، در این مدت با تمام وجود و قدرت برای پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مهم تر از آن خدمت و دفاع از حقوق مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داد.  

حجت‌الاسلام تقی زاده با اشاره به بیماری آیت الله مجتهد شبستری گفت: وی با توجه به کهولت سنی و بیماری که سال ها او را رنج داده و اخیرا نیز به علت مشکل دستگاه گوارش در بیمارستان بستری شده بود، این اواخر در محضر امام خامنه ای خواستار اجازه برای فارغ شدن از مسایل را داشتند و همچنین از رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن ۹۵ اصرار برای صدور اجازه مقام معظم رهبری را از وی داشتند.  

وی با بیان اینکه مشکلات به وجود آمده در وجود آیت الله شبستری در نهایت به اجایت رسیدن درخواست وی از مقام معظم رهبری شد، اظهار داشت: آیت الله مجتهد شبستری فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مردم استان و نمازگزاران تودیع و خداحافظی خواهند کرد. 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اولین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تبریز در مراسم نماز جمعه سید محمد علی آل هاشم به جای امام جمعه تبریز معرفی می شود. 

حجت‌الاسلام تقی زاده  ابراز داشت: بنده از خداوند متعال خواستار طول عمر با عزت برای آیت الله مجتهد شبستری عمار آذربایجان و یار و یاور امام و رهبری و توفیقات روز افزون برای امام جمعه جدید هستم. 

وی همچنین در ادامه با اشاره به توصیه های آیت الله محسن مجتهد شبستری و تاکید وی به مردم ولایتمدار تبریز، افزود: آیت الله مجتهد شبستری سفیر مجاهد هدایت است که همه امت آذربایجان و خانواده های شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی را برای حضور در نماز جمعه های آینده دعوت می کند.

نظر شما