شناسهٔ خبر: 19572671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

نرخ زولبیا و بامیه در بازار قزوین افزایش نمی‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه نرخ زولبیا و بامیه در بازار استان افزایش نمی‌یابد، گفت: نرخ شکر و برنج هم به زودی در بازار قزوین اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر حبیبی در گفت‌وگو باشاخص با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح ضیافت در راستای تعادل‌بخشی و کنترل قیمت‌ها در بازار همزمان با آغاز ایام ماه مبارک در استان قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه مردم تأمین مایحتاج زندگی است که ستاد تنظیم بازار استان قزوین به این امر توجه ویژه‌ای کرده و هر ساله این طرح را در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرایی می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه گوشت و مرغ منجمد در سردخانه ذخیره‌سازی شده است، اضافه کرد: افرادی که در بازار استان نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام کنند، با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

حبیبی عنوان کرد: با اجرای طرح ضیافت تمام قیمت‌ها و کالاهای اساسی مردم در بازار تحت کنترل اکیپ‌های نظارتی قرار می‌گیرد و همچنین کشتارگاه‌های استان قزوین برای تأمین نیاز بازار در زمینه گوشت قرمز و مرغ فعال است.

این مسؤول با بیان اینکه نرخ زولبیا و بامیه در بازار استان افزایش نمی‌یابد، گفت: نرخ شکر و برنج هم به زودی در بازار قزوین اعلام می‌شود و مردم نگران تأمین کالاهای اساسی و ضروری خود در ایام ماه مبارک رمضان نباشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ستاد تنظیم بازار استان قزوین ارائه کالاهای با کیفیت به مردم و رفاه حال آن‌ها در ایام سال است.

انتهای پیام/

نظر شما