شناسهٔ خبر: 19571185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کانون های مساجد محور برنامه های سالگرد رحلت امام(ره) در فلاورجان

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان فلاورجان با بیان اینکه به علت تقارن ۱۴خرداد با ماه مبارک رمضان، اعزام به مرقد امام(ره) نخواهیم داشت، گفت: کانونهای مساجد با همکاری سایر نهادهای فرهنگی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را برگزار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ابراهيم رحيمي، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در جلسه  هماهنگی ستاد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که در فرمانداری فلاورجان برگزار شد، گفت: امسال به دلیل تقارن 14 خرداد و ماه  مبارک رمضان اعزام به مرقد امام راحل عظیم الشان نداریم و حرکت کاروان ها از شهرستان های نزدیک تهران به سمت مرقد صورت می گیرد .

 

ابراهیم رحیمی افزود: مراسم امسال با کمک کانون های فرهنگی هنری شهرستان فلاورجان و با حضور حداکثری در مساجد و حسینیه ها برگزار می گردد.

 

وی در ادامه برنامه تمام دستگاه ها را تبیین کرد و گفت: مطابق هر سال برنامه سالگرد امام خمینی (ره) در حوزه علمیه فلاورجان با حضور مسئولین و روحانیون برگزار می گردد.

 

گفتنی است نوید توکلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد و هماهنگی با کانون های فرهنگی هنری و مساجد انتخاب شد.

 

نظر شما