شناسهٔ خبر: 19570694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری در اولویت کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری در اولویت استان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مجید محنائی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 4 خرداد ) به خبرنگاران، گفت: ایجاد مناطق ویژه علم و فناوری در این استان در زمره اولویت های مهم و اساسی استان قرار دارد.

 

محنائی، با بیان اینکه مناطق ویژه علم و فناوری یکی از زیرساخت های توسعه اقتصاد دانش محور است، اظهار داشت: مباحث اقتصادی نیز همچنان بخش عمده فعالیت های استان را تشکیل داده و طی چند ساله اخیر همواره مقام معظم رهبری (دامه ظله العالی) بر مسائل اقتصادی تاکید دارند.

 

وی تاکید کرد: در این زمینه دانشگاه ها و دستگاه های زیربط موظف به ایجاد زیرساخت ها و پیگیری مجوز مناطق ویژه علم و فناوری هستند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بسترسازی و ایجاد راهکارهای عملی برای معنا بخشیدن به فعالیت های اقتصادی دانش بنیان، حمایت های قانونی مالی جهت بسط و گسترش فعالیت های اقتصادی در استان را از اهداف این مناطق عنوان کرد.

 

محنائی، گفت: ایجاد چتر حمایتی برای توسعه و رشد روز افزون شرکت های بومی دانش بنیان و استفاده از مزایا و حمایت های قانون از این مناطق را از اهداف راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری دانست.

نظر شما