شناسهٔ خبر: 19516068 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی های کشورهای اسلامی/ووشوکار تیم ملی: ملی پوشان از آمادگی ذهنی و جسمی بالایی برخوردار بودند

باکو - ایرنا - ووشو کار وزن 65 کیلوگرم ایران،گفت: همه ملی پوشان ووشو ایران در این پیکارها خوب کار کردند و در 6 وزن توانستیم با آمادگی بالای ذهنی و جسمی که داشتیم 6 طلا کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «فرود ظفری» پس از کسب چهارمین مدال طلای این رشته برای کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی، افزود: ملی پوشان بالاتر از حد آمادگی خود ظاهر شدند و توانستیم با راهنمایی مربیان و آمادگی ذهنی و بدنی، تاکتیک و تکنیک های ارائه شده از سوی مربیان را به خوبی پیاده کنیم و 6 مدال خوش رنگ برای ایران کسب کنیم.
وی با اشاره به آسیب دیدگی اش در دیدار فینال، اظهار داشت: حریف خیلی سرسخت بود و در این کشمکش ها مچ دستم آسیب دید که امیدوارم جدی نباشد و بتوانم به تمریناتم ادامه دهم.
ووشوکار نهاوندی تیم ملی ادامه داد: بسیار خوشحالم که نتیجه زحمات خود را امروز با مدال طلا گرفتم. این مدال را به همسرم که در این دو سال زندگی مشترک همه سختی ها و دوری های من را تحمل کرده تقدیم می کنم و همچنین از پدر عزیزم برای تمام زحماتی که برای من کشیده تشکر می کنم و امیدوارم روح مادر عزیزم با این طلای من شاد شده باشد.
همچنین «عرفان آهنگریان» سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم نیز پس از کسب مدال طلای مسابقات ووشوی بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: دو مبارزه خوب مقابل حریفان آذربایجانی و تونسی داشتم که حریف تونسی فراتر از تصورات بود و خوب مبارزه کرد اما موفق شدم با اختلاف امتیاز بالا وی را شکست دهم.
آهنگریان درخصوص موفقیت تیم ووشو در بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: موفقیت ووشوکاران ایران در این رقابت ها کاملا قابل پیش بینی بود چرا که رقیب اصلی ما چین است که در بازی های کشورهای اسلامی حضور نداشت و با توجه به این شرایط می دانستیم هر نتیجه ای به غیر از طلا قابل قبول نیست و خوشحالم که توانستیم به انتظارات پاسخ مثبت دهیم.
چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور نمایندگان 54 کشور اسلامی در 22 رشته ورزشی از 22 اردیبهشت ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده است و امروز به کار خود پایان خواهد داد.
کاروان ایران نیز با ترکیب 280 نفر (127 ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن) در 20 رشته به غیر از فوتبال و هندبال از 16 فدراسیون ورزشی در این بازی ها حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1067** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما