شناسهٔ خبر: 19515939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی های کشورهای اسلامی/طلایی ووشو ایران: جای حرف برای ناداوری نگذاشتم

باکو - ایرنا - ووشو کار طلایی وزن 56 کیلوگرم ایران گفت: حریف آذربایجانی خیلی سرسخت بود، ولی من خیلی خوب مبارزه کردم و جای ناداوری باقی نگذاشتم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، «مهدی محمدی» ووشو کار وزن 56 کیلوگرم کشورمان پس از کسب دومین مدال طلای ووشو کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی افزود: «ایلچین» از قهرمانان مطرح جهان است ولی من در این مبارزه با راهنمایی های مربی خیلی خوب کار کردم و توانستم این حریف سرسخت را شکست دهم.
محمدی یادآور شد: بسیار خوشحالم که برای کشورم طلا گرفتم و مطمئن هستم همه ملی پوشان در فینال موفق می شوند و مدال های خوشرنگ را برای کشورمان به ارمغان می آورند.
در وزن منهای 56 کیلوگرم، «مهدی محمدی» در مرحله یک چهارم نهایی «محمد دومبیا» از ساحل عاج را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. محمدی در نیمه نهایی «آگامی رادوف» از ترکمنستان را هم شکست داد و فینایست شد.
سانداکار جوان ایران برای کسب مدال طلا با «الچین امین اوف» از کشور میزبان که در حضور «الهام علی اف» رئیس جمهور کشورش مبارزه می کرد، قرار گرفت و با ارائه نمایشی تحسین برانگیز به پیروزی رسید و دومین طلایی ووشوی ایران شد.
محمدی مدال طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد.
چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور نمایندگان 54 کشور اسلامی در 22 رشته ورزشی از 22 اردیبهشت ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده است و تا اول خردادماه ادامه دارد.
کاروان ایران نیز با ترکیب 280 نفر (127 ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن) در 20 رشته به غیر از فوتبال و هندبال از 16 فدراسیون ورزشی در این بازی ها حضور دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1067**1584
خبرنگار: گلی سفیدزاده*انتشاردهنده:مریم مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما