شناسهٔ خبر: 19468228 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

وزیر کشور: به گمانه زنی ها درباره نتایج انتخابات توجه نکنید

وزير كشور گفت: شايعات، گمانه زني ها و حتي آمارهايي كه از طريق برخي محافل و رسانه ها منتشر مي شود، نادرست است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالرضا رحماني فضلی در ارتباط زنده با خبر 21 شبكه يك سيما که به طور همزمان از شبکه خبر پخش شد، با بيان اينكه مرجع اعلام نتايج انتخابات، وزارت كشور است افزود: از مردم مي خواهيم كه به اين اخبار و شايعات توجه نكنند و ستاد امنيت انتخابات كشور اين محافل و رسانه ها را شناسايي و به قوه قضاييه معرفي كرده است.
 
وي با بيان اينكه مردم ايران، امروز حماسه جديدي خلق كردند گفت: مردم كشورمان امروز با حضور در پاي صندوق هاي راي حماسه جديدي خلق كرده اند و با حضور پرشورشان در عرصه انتخابات يك بار ديگر ثابت كردند پاي ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي با قدرت ايستاده اند.
 
وزير كشور افزود: از صبح تلاش كرديم تمام امكانات و تمهيدات لازم براي برگزاری هر چه بهتر انتخابات را فراهم كنيم اما حضور مردم آنقدر پرشور بود كه ما در برخي اوقات بويژه در كلان شهر ها شرمنده صبر مردم شديم.
 
رحماني فضلي از مردم خواست با توجه به اينكه انتخابات تا ساعت 24 امروز تمديد مي شود با مراجعه به شعب اخذ راي در بخش هايي از شهر كه از تراكم و صف هاي كمتري برخوردارند راي خود را به صندوق ها بيندازند.
 
وي گفت: به استانداران و فرمانداران سراسر كشور دستور داديم بحث تعرفه ها را بررسي كنند خوشبختانه در هيچ شعبه ای كسری تعرفه نداشته ايم و در برخي از شعبه ها كه با كمبود مواجه بوديم اين تعرفه ها تامين شد.
 
وزير كشور افزود: هم اكنون بيشترين ترافيك و صف هاي طولاني شامل شهرهاي تهران، اصفهان، تبريز و مشهد مي شود با اين همه، شعبي وجود دارند كه خلوت هستند و توصيه مي شود مردم با مراجعه به اين شعب راي خود را در صندو ق ها بيندازند تا حقي از كسي ضايع نشود.
 
رحماني فضلي درباره شمارش رسمي آراء نيز گفت: بعد از ساعت 24 دستور شمارش به همه استان هاي كشور صادر مي شود و هيئت هاي اجرايي و نظارت شمارش آرا را شروع مي كنند.
 
وي افزود: برخي افراد اعلام كردند برخي شكايات را به ستادها اعلام كنند كه اين كار غيرقانوني است. ناظر فقط شوراي نگهبان است و بايد شكايت‌ها را به شوراي نگهبان بدهند كه 3 روز فرصت براي اين كار دارند و يقينا نبايد خلاف قانون عمل كنند.
 

نظر شما