شناسهٔ خبر: 19464661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئولان استانی اعلام کردند؛

جزئیات تعطیلی مدارس استان‌های مختلف کشور در ۳۰ اردیبهشت‌ماه

با توجه به استقرار شعب اخذ رأی انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه در برخی مدارس کشور، مسئولان استانی تصمیم به تعطیلی مدارس در تعدادی از استان‌ها گرفتند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: در حالی انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شور و حضور گسترده مردم در جریان است که وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارس به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها واگذارشده است.

پیش‌ازاین مسئولان امر در مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده بودند: تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارسی که حوزه رأی‌گیری هستند در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت به مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها واگذار شده است.

آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی تمام مدارس استان در روز شنبه، ۳۰اردیبهشت خبر داد.

جعفر پاشایی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دلیل اینکه روند رأی‌گیری و شمارش آرا ممکن است تا نیمه‌های شب و حتی تا فردا به طول بینجامد تمام مدارس استان در تمام مقاطع روز شنبه ۳۰ ام اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: همچنین اینکه همکاران فرهنگی حضور گسترده‌ای درروند برگزاری انتخابات داشته‌اند، دلیل دیگری برای تعطیلی مدارس در این استان به شمار می‌آید.

اصفهان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: فردا همه مدارس استان اصفهان در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

محمدحسن قائدی‌ها ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر مدارس استان اصفهان به‌عنوان شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده است و تعداد زیادی از همکاران به‌عنوان عوامل اجرایی و نظراتی در برگزاری انتخابات فعالیت دارند با موافقت استاندار اصفهان، تمام واحدهای آموزشی در استان اصفهان روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

وی افزود: هزار و ۲۰۰ مدرسه در سطح شهر اصفهان درگیر برگزاری این دوره از انتخابات هستند.

اردبیل

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از تعطیلی مدارس استان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه به دلیل برگزاری انتخابات و احتمال طولانی شدن شمارش آرا خبر داد.

احمد ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به دلیل برگزاری انتخابات در تعدادی از مدارس، نسبت به تعطیلی مدارس در روز بعد از انتخابات تصمیم‌گیری شده است.

وی افزود: با توجه به‌احتمال تمدید زمان برگزاری انتخابات و فعالیت مدارس شعب اخذ رأی تا پاسی از شب، این تصمیم‌گیری بر اساس تجمیع نظرات مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها انجام‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تأکید کرد: در انتخابات پیش رو مدارس، فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی نقش کم‌نظیری ایفا کرده‌اند.

البرز

استاندار البرز از تعطیلی مدارس استان در فردا سی‌ام اردیبهشت‌ماه خبر داد.

سید حمید طهائی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان البرز، اعلام کرد: همه مدارس استان فردا سی‌ام اردیبهشت در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این استان روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

علی بیرانوند اعلام کرد: تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این استان روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فعالیت‌های آموزشی مدارس استان بوشهر فردا شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

ناصر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخابات باشکوه، همکاری خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است و بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس استان راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: مدارس ابتدایی با توجه به پایان امتحانات، تعطیل هستند و فردا در مدارس متوسطه اول و دوم نیز امتحان هماهنگ استانی و کشوری وجود ندارد و امتحانات پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان در این روز نیز لغو شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: امتحاناتی که برای این روز پیش‌بینی شده است، در زمان دیگری برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد: فردا هیچ فعالیت آموزشی در مدارس استان بوشهر انجام نمی‌شود.

تهران

به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در برگزاری انتخابات و بهره‌گیری از فضای آموزشی تمامی مدارس شهرتهران شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۶ تعطیل است.

علیرضا کمرئی، مدیرکل آموزش و پرورش تهران و عضو هیات اجرایی انتخابات شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم شریف تهران در انتخابات و تمدید زمان رای گیری و طولانی شدن زمان شمارش آرا و همچنین بهره گیری از فضا های آموزشی و مشارکت گسترده فرهنگیان در برگزاری انتخابات تمامی مدارس شهرتهران در همه مقاطع تحصیلی، شنبه سی ام اردیبهشت ماه ۹۶ تعطیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هم گفت: همه مدارس شهرستان های استان تهران شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

همه مدارس آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل استعبدالرضا فولادوند، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن فرآیند انتخابات و اعلام نظر رییس شورای آموزش و پرورش مناطق شهرستانهای استان تهران و مدیر مناطق همه مدارس آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

وی افزود: ملت ایران امروز افتخار آفریدند و گزارش های رسیده از همه مدارس شعب اخذ رای در شهرستان های استان تهران نشان دهنده حضور زن و مرد، پیر و جوان و اقشار گوناگون مردم به صورت آگاهانه پای صندوق های رای حکایت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اضافه کرد: امروز چشم تمام جهان به انتخابات ایران اسلامی است و قهرمان اصلی این حماسه مردم هستند که به بهترین شکل حماسه آفریدند.

وی از همکاری آموزش و پرورش با ستاد انتخابات در تمام شهرستان ها اظهار داشت: فرهنگیان افتخار دارند که نقش اساسی در این جشن بزرگ ملت دارند.

خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات و شمارش آرا تمامی مدارس خراسان جنوبی روز شنبه تعطیل خواهد بود.

 عباس لامعی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارکرد: به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات و شمارش آرا در برخی از مدارس، تمامی مدارس استان خراسان جنوبی فردا شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار رای اولی امسال به پای صندوق های رای می روند، گفت: ۸۵درصد فرهنگیان خراسان جنوبی در امر برگزاری انتخابات در استان خراسان جنوبی همکاری دارند.

خراسان رضوی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: مدارس شعب اخذ رأی در سطح استان فردا تعطیل است.

علیرضا کاظمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۳۵ مدرسه در سطح استان به‌عنوان شعبه اخذ رأی فعال‌شده‌اند و رأی‌گیری در آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: از مجموع مدارس شعب اخذ رأی، هزار و ۵۴۶ مدرسه در شهرستان‌های خراسان رضوی و ۶۸۹ مدرسه هم در شهرستان مشهد قرار دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تصریح کرد: به دلیل طولانی بودن روند شمارش و جمع‌بندی آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر اساس مصوبه ستاد انتخابات، مدارس شعب اخذ رأی شنبه تعطیل است.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مسئله توسط روسای ادارات مناطق آموزش‌وپرورش به مدارس شعب اخذ رأی اعلام‌شده است.

خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از تعطیلی تمام مدارس استان در روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمدرضا صالحی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: تمام مدارس استان فردا سی‌ام اردیبهشت در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات در بسیاری از مدارس استان به‌عنوان شعب اخذ رای و مشارکت فرهنگیان در فرآیند انتخابات و احتمال طولانی شدن شمارش آرا، تمامی مدارس استان فردا تعطیل است

خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس سراسر استان به علت مشارکت در امر برگزاری انتخابات، روز شنبه تعطیل هستند.

محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با تعطیلی مدارس برای روز شنبه اظهار کرد: فعالیت آموزشی مدارس با توجه به امتحانات نوبت دوم به اتمام رسیده است و ما تصمیم گرفتیم روز شنبه مدارس سراسر استان به علت مشارکت در امر برگزاری انتخابات تعطیل باشند.

وی افزود: در این ایام تنها برگزاری آزمون های نوبت دوم دانش آموزان را در مدارس خواهیم داشت و برای روز شنبه آزمونی برای دانش آموزان در برنامه امتحانی آنها تعیین نشده است.

تقی زاده بیان کرد: بنابراین دانش آموزان خوزستانی روز شنبه امتحانی ندارند نه اینکه مدارس به دلیل شعب اخذ رای بودن تعطیل باشند.

سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور پرشور مردم استان در انتخابات و ادامه رای‌گیری در شعب اخذ رای، گفت: مدارس استان در تمام مقاطع فردا شنبه تعطیل خواهد بود.

محمد رضا جهان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پیش از این اعلام شده بود مدارس در روز شنبهتعطیل نخواهند بود، بیان داشت: اما با وجود روند رای گیری که در مدارس در حال برگزاری است نیاز به تعطیلی مدارس در همه مقاطع تحصیلی احساس شد لذا فردا تمام مدارس استان تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه تمامی مدارس فردا، شنبه، سی ام اردیبهشت ماه تعطیل هستند، افزود: امتحانات فردا در زمان دیگری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: پیش تر اعلام شده بود تنها فرهنگیانی که در شعب اخذ رأی مسئولیت دارند، فردا در مدارس حضور نخواهند داشت اما با صلاح دید مسئولان همه مدارس تعطیل هستند.

پیش از این چند استان کشور فردا را تعطیلی اعلام کرده بودند.

گفتنی است تصمیم گیری برای این منظور به عهده استان ها گذاشته شده بود.

سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از تعطیلی تمامی مدارس این استان که محل استقرار شعبه اخذ رای می باشند در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه و با توجه به اشتغال اکثریت فرهنگیان و مدارس در فرآیند انتخابات و همینطور با توجه به این موضوع که پیش بینی می شود شمارش آرا به طول انجامد بر این اساس تمام مدارس سیستان و بلوچستان که محل استقرار شعبه اخذ رای می باشند در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: همچنین فرهنگیانی که در فرآیند شمارش آرا و دیگر امورات مرتبط با صندوق آرا مشغول هستند نیز از حضور در مدارس معاف می باشند.

فارس

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس گفت: فردا شنبه، ۳۰ اردیبهشت تمام مدارس استان فارس تعطیل است.

حمیدرضا شعبانی گفت: با توجه به مشارکت خوب مردم در انتخابات و احتمال طولانی شدن زمان شمارش آراء و قرار داشتن برخی شعب اخذ رای در مدارس، تمام مدارس استان فارس شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس در مورد تمام مدارس در همه مقاطع و در دو نوبت صبح و بعدازظهر است.

قزوین

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین از تعطیلی مدارس استان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

سالار قاسمی دراین‌باره اظهار کرد: با  توجه به همکاری اکثر فرهنگیان شاغل در مدارس با مجریان برگزاری انتخابات و نیز ادامه شمارش آرا در  مدارسی که به‌عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب‌شده‌اند، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه نوبت صبح و عصر تمامی مدارس مقاطع  ابتدایی و متوسطه استان قزوین تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به‌احتمال تمدید زمان برگزاری انتخابات و فعالیت مدارس شعب اخذ رأی تا پاسی از شب، این تصمیم‌گیری بر اساس تجمیع نظرات مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها انجام‌شده است.

قم

مدیرکل آموزش و پرورش قم از تعطیلی مدارس این شهر در روز شنبه خبر داد.

حمیدرضا شیخ الاسلام در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مدارس قم فردا شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه به دلیل پیش بینی طولانی شدن زمان انتخابات تعطیل است.

وی ادامه داد: مشارکت بالا و پرشور مردم قم حاکی از این است که ساعات انتخابات به طول می‌انجامد که همین امر باعث می‌شود تا فردا مدارس آماده پذیرایی از دانش آموزان نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش قم تأکید کرد: مدارس قم فردا در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

کرمانشاه

تمامی مدارس استان کرمانشاه به دلیل برگزاری انتخابات در اکثر مدارس استان، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل خواهند بود.

بنا به اطلاعیه اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه تمامی مدارس استان کرمانشاه روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری و این‌که اکثریت مدارس شعبه اخذ رأی و فرهنگیان شریف نیز مجریان انتخابات هستند، بنابراین تمامی مدارس استان کرمانشاه، گروه‌های صبح و بعدازظهر روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶ در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل است.

کرمان

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس سراسر استان کرمان خبر داد.

امید سلاجقه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور حماسی مردم استان کرمان در انتخابات اظهار کرد: اکثر مدارس استان کرمان امروز در قالب شعب اخذ فعال بودند.

وی همچنین از همکاری فرهنگیان در زمینه برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: بنا به دلایل گفته شده فردا شنبه برابر با ۳۰ اردیبهشت تمامی مقاطع تحصیلی استان کرمان تعطیل است.

سلاجقه حضور گسترده مردم در انتخابات را مُهر تاییدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم قدردان ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

کردستان

مدیرکل آموزش پرورش استان کردستان از تعطیلی تمامی مدارس این استان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

رشید قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری بیان کرد: تمامی مدارس استان در روز شنبه تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با استاندار کردستان و نظر  به اینکه اکثر قریب به اتفاق مدارس شعبه اخذ رای هستند، رورز شنبه مدارس استان کردستان در تمامی مقاطع تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: همچنین علاوه بر اینکه مدار شعبه اخذ رای هستند، شمار زیادی از پرسنل آموزش و پرورش نیز درگیر امر برگزاری انتخابات هستند و این تعطیلی مدارس به همین دلیل اعلام شده است.

انتخابات امروز ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در هزار و ۳۸۲ شعبه اخذ رای برگزار شد.

گلستان

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تمامی مدارس استان گلستان شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

علی اصغر طهماسبی بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ازدیاد رای دهندگان در مدارس و شعب اخذ رای و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع، شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

گیلان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان از تعطیلی تمامی مدارس گیلان در روز شنبه خبر داد.

مهدی حاجتی گفت: تمامی مدارس گیلان در دو نوبت صبح و عصر در روز شنبه تعطیل است.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات در بسیاری از مدارس گیلان به‌عنوان شعب اخذ رأی و مشارکت فرهنگیان در فرآیند انتخابات و احتمال طولانی شدن شمارش آرا، تمامی مدارس استان فردا تعطیل است.

مازندران

استاندار مازندران گفت: روز شنبه مدارس استان به دلیل تداوم شمارش آرا و آنکه بسیاری از مدارس حوزه انتخابیه هستند، تعطیل است.

ربیع فلاح جلودار بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات با اشاره به تعطیلی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی اظهار داشت: امتحانات روز شنبه دانش آموزان با تصمیم آموزش‌وپرورش به‌روز دیگری موکول می‌شود.

لرستان

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا ۳۰ اردیبهشت ماه همه مدارس لرستان، چه مدارسی که شعبه اخذ رای هستند و چه مدارسی که شعبه اخذ رای در آنها مستقر نیست، تعطیل خواهند بود.

بر اساس این گزارش، باتوجه به حضور گسترده مردم لرستان در انتخابات و احتمال تمدید مهلت انتخابات و از سوی دیگر طولانی شدن فرآیند شمارش صندوق ها، ستاد انتخابات لرستان تصمیم گرفت که مدارس استان در همه مقاطع طی فردا تعطیل اعلام شوند.

همدان

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات و شمارش آرا، تمامی مدارس شهر همدان شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۶ تعطیل است.

محمد پورداود در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با توجه به طولانی شدن فرآیند انتخابات در همدان تمام مدارس استان همدان فردا تعطیل است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

یزد

رئیس روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: فردا تمام مدارس استان یزد تعطیل است.

محمدرضا قانع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در یزد با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس در یزد درگیر برگزاری انتخابات هستند، استاندار یزد با تعطیلی تمام مدارس در مقاطع مختلف یزد موافقت کرد.

مدیر روابط ‌عمومی آموزش‌وپرورش استان یزد خاطرنشان کرد: علاوه بر مدارس، بسیاری از معلمان و کارمندان آموزش‌وپرورش هم مسئول برگزاری انتخابات هستند و فردا امکان حضور آن‌ها در مدارس نیست.

هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی صورت گرفته از قبل برگزاری انتخابات، روز شنبه ۳۰ اردیبهشت هیچگونه فعالیت آموزشی و اداری در مدارس انجام نمی شود و تعطیل هستند.

دانش هاشمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت تعطیلی مدارس استان در روز شنبه افزود: بمنظور اطلاع عموم، مدارس ابتدایی سراسر استان با توجه به پایان امتحانات تعطیل هستند و مدارس متوسطه اول و دوم که در جریان برگزاری امتحانات قرار دارند، برای روز شنبه هیچگونه امتحانی برای این مقطع در نظر گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش هرمزگان با پیش بینی اینکه بیشترین عوامل انسانی را باید برای ستاد انتخابات استان جهت فعالیت در هیات های اجرایی، نظارت، شعب اخذ رای و همچنین نمایندگان فرماندار تامین کند و فضاهای آموزشی را برای استقرار شعب اخذ رای در نظر بگیرد، این برنامه ریزی را از قبل داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: این اطلاع رسانی برای آگاهی عموم است که هم اکنون در تماس با آموزش و پرورش خواستار اعلام وضعیت فعالیت مدارس  استان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت هستند.

مدارس کدام استان‌ها تعطیل شدند؟

نام استان

توضیحات

آذربایجان شرقی

 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: تمام مدارس آذربایجان شرقی روز شنبه تعطیل است

اصفهان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان: فردا همه مدارس استان اصفهان تعطیل است

ایلام

 مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام: تمامی مدارس ایلام فردا تعطیل است

اردبیل

مدیرکل آموزش‌وپرورش اردبیل اعلام کرد: مدارس اردبیل روز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعطیل است

البرز

استاندار البرز اعلام کرد: تمامی مدارس استان البرز روز شنبه تعطیل است

بوشهر

 مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر: مدارس استان بوشهر روز شنبه تعطیل است

تهران

* مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: کلیه مدارس شهرستان های استان تهران شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است

* به دلیل مشارکت گسترده مردم در انتخابات؛ همه مدارس تهران فردا تعطیل است

*مدارس شهرستان‌های قرچک و پیشوا شنبه تعطیل هستند

خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: مدارس خراسان جنوبی شنبه تعطیل اعلام شد

خراسان رضوی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی: مدارس شعب اخذ رأی در خراسان رضوی فردا تعطیل است

خراسان شمالی

 استاندار خراسان شمالی: تمامی مدارس خراسان شمالی روز شنبه تعطیل است

خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: مدارس خوزستان روز شنبه فعالیتی ندارند

سمنان

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان: مدارس استان سمنان نیز در روز شنبه تعطیل شدند

سیستان و بلوچستان

مدارس محل استقرار شعب اخذ رای در سیستان وبلوچستان تعطیل اعلام شد

فارس

مدارس فارس فردا تعطیل است

قزوین

مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین: مدارس استان قزوین روز شنبه تعطیل است

قم

مدیرکل آموزش و پرورش قم از تعطیلی مدارس این شهر در روز شنبه خبر داد

کرمانشاه

تمامی مدارس استان کرمانشاه روز شنبه تعطیل است

کرمان

 رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان: تمامی مدارس استان کرمان فردا تعطیل است

کردستان

 مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: کلیه مدارس استان کردستان روز شنبه تعطیل است

گلستان

 رئیس ستاد انتخابات گلستان: مدارس گلستان شنبه تعطیل است

گیلان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد؛ تمامی مدارس استان گیلان در روز شنبه تعطیل است

مازندران

استاندار مازندران: مدارس مازندران روز شنبه تعطیل است

لرستان

مدارس لرستان فردا تعطیل هستند

همدان

مدارس همدان فردا تعطیل شد

یزد

تمام مدارس استان یزد فردا تعطیل است

هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: مدارس هرمزگان فردا تعطیل است

نظر شما